Az emag-nál hogy működik egy fülhallgató visszaküldése?
Mivel a fülhallgató higiéniai eszköz ez máshogy működik, csak az a helyzet hogy nem működik megfelelően. Így is vissza kapom a pénzem? Az emag oldalán ezt olvastam:
Higiéniai termékek: Szépségápolási és kozmetikai cikkek; Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.); Baba etetés kiegészítők (cumisüvegek, cumik stb.); Baba etetéshez és ápoláshoz szükséges termékek ( baba ételek, törlőkendők, kozmetikumok, krémek és kénőcsök); Baba ruhák és cipők. Kismama ruhák, kiegészítők, kozmetikumok és ápolók; Petshop termékcsalád cikkei, epilátorok, borotvák, hajszárítók, hajformázók; fülhallgatók
– Ezen termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges. Amennyiben kibontásra kerültek, a visszaküldés csak akkor lehetséges, ha még nem voltak használva.
A termék már volt használva, de nem bírt ki egy hetet sem.(A jobb oldali fülhallgató nem tölt fel, be sem kapcsol.) Azért lenne fontos hogy vissza adják az árát mivel ez több mint 70e forintos fülhallgató. A csomagot 07.18.-án vettem át és 23.-án jeleztem, hogy vissza szeretném küldeni, de még semmi válasz. Ez mennyi időt vehet igénybe és vissza adják az árát is?
Kicsi az esély arra, hogy visszakapjad a pénzedet. Nagyon sok vevőt becsaptak. Itt olvashatod:
Valamit érdemes tudni!
Az eMAG nem engedélyezi a rossz értékelések/vélemények írását róluk.
Minden értékelést az ügyfélszolgálatuk ellenőrzi. Náluk csak a jó értékelések és vélemények láthatók.
A többit "Ügyfélszolgálati jogkörben elutasítják".
Ha valós véleményeket és értékeléseket akarsz olvasni az eMAG-ról, olvasd el itt:
Görgessél lefelé, ott lejjebb vannak a vélemények. Lapozni is lehet több, mint 100 oldalon! Olvasd el figyelmesen azt a sok valós véleményt és mérlegelj, érdemes-e rendelni.
Én kétszer rendeltem tőlük az utóbbi időben. Mindkét alkalommal nem azt a terméket küldték, amit rendeltem, hanem gyengébb minőségű, kisebb értékű terméket. A drágább termék árában!
Panaszt tettem, ezután küldtek a termékekért egy futárt, aki megkísérelte elvinni tőlem elismervény nélkül!
Nem adtam oda, a futár pedig arra hivatkozott, hogy nem tud nyomtatni elismervényt, mert elfogyott a papír".
Végül lement az autóhoz, és hozott papírt...
De ez még semmi. Az eMAG visszautalta nekem a termékek vételárát, de 5.000,- forinttal kevesebbet. Mert levonta tőlem, az általuk hibásan kiküldött termékek visszaszállításának az árát!
Most nem hajlandók visszautalni az 5.000,- forintomat. Ezen vitatkozunk levelekben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!