Vodafone szerint van netem, pedig nincs. WTF?
Adódott egy meglehetősen agysorvasztó szituáció: új lakásba megrendeltem tőlük a netet, sajnos csak ez vagy a yettel jöhetett szóba, és inkább a vezetékes net mellett döntöttem, hátha stabilabb lesz (yettelnél nincs, csak sim kártyás modem). Lefoglaltam az időpontot mikor jöjjenek beszerelni, vártam is aznap a szakemberre, akivel bár délelőtt beszéltünk telefonon, hogy mikorra várhatom - nem jött. Délután viszont kapok 2 sms-t, miszerint az internet szolgáltatást aktiválták, megrendelés sikeresen teljesítve. Wtf?
Hívom is egyből az ügyfélszolgálatot, hogy most mi van, hiszen nem volt nálam senki. A hölgy a rendszerben már úgy látta, hogy már voltak nálam beszerelni az internetet és működik is, a szerződésem pedig ettől a naptól kezdve él.
Másnap visszahívott a hölgy, levelezett a technikusokkal és megkapta tőlük a várhatóan hanyag választ, miszerint igenis voltak nálam és beszerelték a netet. (?)
A legegyszerűbb az lenne, ha felbontom a szerződést, de ilyenkor vissza kellene adnom a modemet amit “kaptam”, amim ugye nincsen, tehát kártérítést + kötbért kéne fizetnem. A szolgáltatásért amit használni se tudtam.
Azóta 3 új időpont lett megbeszélve, hogy jönnek végre bekötni, de egyik alkalommal sem jöttek el. Túl vagyok már 5 ügyfélszolgálatos híváson, írtam panaszlevelet is.
Én már rég feladtam és megyek a yettelhez, jelenleg kértem a kötbérmentes szerződés felbontást, kíváncsi vagyok hogy mi lesz a vége.
Valamilyen javaslat milyen lehetőségeim vannak még, ha ez sem sikerül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!