Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem tudok rendelni a...

Miért nem tudok rendelni a telekomtól?

Figyelt kérdés

Kb 4 éve van előfizetésem a telekomnál, már 2szer hoztam ki telefont. Most ahogy próbálok rendelni, először írja email-ba hogy sikeres megrendelés, majd 1 perc múlva jön mégegy email, amiben ez van: "

Kedves Ügyfelünk!


Megrendelésedet megkaptuk, azonban a háttérben hibát tapasztaltunk.


A javítás folyamatban van, további teendőd nincs.

A megoldásról hamarosan tájékoztatunk.

Köszönjük a türelmedet!"


Két különböző termékkel is próbáltam de mind a kètszer ugyan ez az email jött. Vagy amíg nincs kifizetve a jelenlegi készülékem addig nem lehet kihozni?



2022. szept. 24. 18:50
 1/4 anonim ***** válasza:

A javítás folyamatban van, további teendőd nincs.


A megoldásról hamarosan tájékoztatunk.

2022. szept. 24. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönjük ezzel előrébb nem vagyunk.
2022. szept. 24. 19:02
 3/4 anonim ***** válasza:
Milyen választ vártál innen? Gondolom, van ügyfélszolgálatuk.
2022. szept. 24. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Merthogy?

Oda van írva, hogy várjál már, mert javítják...

Magyarul van, mit nem értesz?

Az van talán odaírva, hogy elutasítva fennálló tartozás miatt???

Eszem megáll, mennyire nem tudnak egyesek magyar szöveget értelmezni...

2022. szept. 24. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!