Miért nem tudok rendelni a telekomtól?
Kb 4 éve van előfizetésem a telekomnál, már 2szer hoztam ki telefont. Most ahogy próbálok rendelni, először írja email-ba hogy sikeres megrendelés, majd 1 perc múlva jön mégegy email, amiben ez van: "
Kedves Ügyfelünk!
Megrendelésedet megkaptuk, azonban a háttérben hibát tapasztaltunk.
A javítás folyamatban van, további teendőd nincs.
A megoldásról hamarosan tájékoztatunk.
Köszönjük a türelmedet!"
Két különböző termékkel is próbáltam de mind a kètszer ugyan ez az email jött. Vagy amíg nincs kifizetve a jelenlegi készülékem addig nem lehet kihozni?
A javítás folyamatban van, további teendőd nincs.
A megoldásról hamarosan tájékoztatunk.
Merthogy?
Oda van írva, hogy várjál már, mert javítják...
Magyarul van, mit nem értesz?
Az van talán odaírva, hogy elutasítva fennálló tartozás miatt???
Eszem megáll, mennyire nem tudnak egyesek magyar szöveget értelmezni...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!