Elfogyott a korlátlan netem a Vodafonenál?
Egy név alá tartozik 3 telefonszám, mindhárom különböző csomagban van (nem az én nevemen). Nekem egy korlátlan netes csomagom van, de jött egy SMS, hogy: “A kiegészìtö csomagodba foglalt adatmennyiséged 80%-a€lfogyott. Ha eléred a 100%-ot, annak érdekében, hogy szàmlazàràsig internetezhess, rendeld meg ùjra a feltöltés gombbal az Online Ügyfélszolgàlaton www.vodafone.hu/myvodafone vagy a My Vodafone alkalmazàsban.”
Jelenleg nincs ügyintézés, nem tudom megnézni miért írták. Most komolyan elfogyott a korlátlan netem, vagy valami huncutság van a háttérben? Esetleg nem az én telefonszámomnak szól?Szerződés kötéskor direkt rákérdeztem, hogy valóban korlátlan netet kapok-e és azt mondták, hogy igen (mert más szolgáltatónál volt ilyen balhé, hogy nem is volt olyan korlátlan az a net…)
Akkor bemennék a szolgáltatóhoz, vinném a papírjaimat (bár felesleges, a telefonnal és a benne levő SIM kártyával a kezedben úgyis mindent látnak), bemennék, húznék egy sorszámot, kivárnám a soromat, és mikor sorra kerültem, az ügyintézővel (aki a számítógépén/monitorán a saját belső rendszerében MINDENT IS lát rólad a telefonszámod alapján) tételesen-részletesen, ha kell, akkor szájbarágósan elmagyaráztatnám.
Hidd el, senki nem tud innen konkrétabban segíteni, mint a számodat a saját belső informatikai rendszerükbe beleütve az az ügyintéző, akihez kerülsz, amikor sorra kerülsz a cég szaküzletében.
Nekem ugyanez van , mint most a kérdezőnél. 3 telefonszám van 3 különböző csomagban, és Nekem is korlatlan netem volt eddig, és Én is kaptam egy ugyanilyen üzenetet. Eddig minden rendben volt,sosem volt ilyen problémàm, régóta használtuk így ezt a szolgáltatást.
De most rendesen felidegesít, hogy július 16-ig még a my vodafone-ra sem lehet belépni, online ügyintézés sincs, telefonon nem lehet elérni őket. Személyesen nem tudunk bemenni, mert dolgozunk
Szia Ibolya! gen, igaz. Annak érdekében,
hogy az informatikai atallas idején se
fogyj ki az adatból 10 GB dijmentes
belföldön és roaminggal is felhasználható
extra adatot adunk. A dijmentes adatot
minden lakossági és üzleti
mobilelöfizetésen (havidíjas és
feltöltökártyás) 2022.07.11 éjfélig
aktivaljuk, és az aktiválástól számított 30 napig (2022.08.11) lesz felhasználható.
Vodafone facebook oldalan olvastam kommentekbe
Vélhetően az altalam fentebb irt 10GB fogyott el es errol jott sms ahogy nekem is
Ezutan ismet a korlatlan internet fog menni
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!