Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vásárolt már valaki a www.brav...

Vásárolt már valaki a www.bravuroshop.com oldalról? Megbízható?

Figyelt kérdés
2021. aug. 18. 22:10
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
78%

A cég kapcsolati adatai elérhetőek:

[link]

van ÁSZF-je:

[link]

adatvédelmi nyilatkozata:

[link]

ezek alapján beazonosítható a cég:

[link]

2020-as évre adtak be beszámolót:

[link]

szóval létező, leinformálható cég van mögötte.


Fenn vannak a Facebookon:

[link]

sok követővel.


Szóval ezek alapján pozitív róluk az összkép.

2021. aug. 18. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 zergdefense válasza:
93%
Szia,en 2hete kuzdok egy 14napon beluli elallas miatti csomag visszaszallitason mert nem adnak meg mobilszamot. 2021ben "nincs hivatalos mobilszamunk". 4szer probalta kivinni a DPD a csomagot es nem tudta atadni senkinek. Meg ha ez egyedi eset lenne is, ugyfelszolgalati teljesitmeny es egyuttmukodes biztosan nulla, mert a 3.sikertelen kezbesitesi kiserlet utan sem tettek semmit a problema megoldasaert.En nem ajanlom, hogy barmit is vegyel toluk.
2021. okt. 20. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim válasza:
84%
Szia. Nemrég rendeltünk tőlük, megbántuk.
2022. jan. 13. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Nekem mindent időben és sértetlenül kihoztak. Ezek szerint szerencsém volt.
2022. jan. 13. 20:49
 5/19 anonim válasza:
77%

Nem egy tegnap bejegyzett áfacsaló garázscég, az adatok publikusak, bárki megnézheti. Nyilván több száz, több ezer megrendelésük van, a nagy számok törvénye alapján elkerülhetetlen hogy belefussanak 1-2 önérzetes valakibe.


Én többször rendeltem tőlük az elmúlt évek alatt, a csomagjaimat mindig másnapra megkaptam, rendben, sértetlenül stb. GLS-sel dolgoznak, szerintem az egyik legjobb futárcég.


Sőt, garanciális ügyintézésre is volt szükségem, érdekes módon el tudtam mondani mi a panaszom, ők meghallgatták, és tadá, lett rá megoldás.


De! Szerintem sose hőbőrögtem, anyáztam, fenyegetőztem, dobálóztam a fogyasztóvédelemmel, rendőrséggel, meg ilyen agyrémekkel, mert kifejlődött az agyam. Fel tudom mérni mi jogos panasz, mi nem - félre kell tenni a túltolt igazságérzetet, amivel a legtöbb fotelharcos rendelkezik - hiszen ha valamit nem a cég ront el, azért hiába zargatom őket, ha akarnak, ha nem, nem tudnak segíteni. És nyilván a stílus sem mindegy. Az értelmes, barátságos leveleimre hasonló hangnemben kaptam választ, lehet ha nem ilyet írok, a válasz sem ilyen, de akkor ki is a hibás? Na ugye...


Ezt azért írom le, mert a jó dolgok sose terjednek, nyilván mindenki a panaszra kíváncsi, és az meg sokkal több emberhez eljut, mint pl egy pozitív visszajelzés - azt ugyanis nem keresik.


Szóval nekem soha semmi gondom nem volt velük eddig, csak így tovább :)

2022. jún. 28. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 Atariboy válasza:

Bravúroshop? Hm. :-(

Rendeltem tőlük egy terméket.

[link]

Ha meg tetszik nézni, 0.6 cm vastagságot írnak rá.

Ne tévesszen meg senkit, itt eszi a fene mind a 10 darabot a szekrényem tetején, bárkinek bármikor meg tudom mutatni, hogy valójában 0.3 cm a vastagsága. A vásárlói vélemények mind 5-ösök, 4-es csak elvétve akad.

Persze, mert ha értékelést mersz írni róla, először az úgynevezett "webmester"-hez kerül, aki csak az 5-ös és 4-es értékelésűeket engedi megjelenni a terméklapon. De ha figyelmesebben elolvasstam volna a nagyra értékelt terméküket, akkor is fel kellett volna tűnjön, hogy valószínűleg a pozitív értékelések jelentős része is kamu. Egy 0.3 cm vastag falvédőről azt állítani, hogy milyen szuper hő és hangszigetelő enyhén szólva vicces. Ezzel az erővel egy fűrészporos tapétáról is elmondhatnánk mindezt. :-(

Aztán persze amikor felvettem velük a kapcsolatot és nemtetszésemet fejeztem ki, felajánlották, hogy semmi gond, visszavásárolják a terméket bizonyos határidőn belül, meg persze ha megvan a vásárlás igazolása.

Nem is az fáj nekem hogy egyrészt kicsúsztam a határidőből, másrészt meg vagy 30 egyéb helyről rendeltem 30 különböző terméket és nem szokásom az összes számlát megőrizni, hanem amikor megjegyeztem nekik hogy a terméklapjukon levő leírásnak nem felel meg a termék és az értékelésemet, ami szerintem teljesen korrektül volt 2-es szeretném végre látni a terméklapon, mert ez így vastagon kimeríti a vásárlók megtévesztését, akkor már persze válaszra sem méltattak.

Na ennyit a bravúroshopról. Nem ajánlom senkinek. :-(

2022. aug. 26. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim válasza:
Kerüljétek messzire ezt a kamu céget! Légegeret rendeltem kaptam egyet,aminek rossz volt az akkuja.Írtam nekik másnap válaszoltak szervizbe küldeném! vagy elállok a vásárlástól? Nyilván nem akartam szervizbe küldeni egy soha nem működött eszközt. Természetesen addig csürték, csavarták a válaszokat,hogy szerintük elkéstem a 48 órás ingyenes cserével ami persze szóba se került csak mikor közöltem velük,hogy létezik ilyen! Szóval saját költségen postán visszaküldtem,mert nincs ügyfélszolgálat!! 1 hét után fogyasztóvédelemmel fenyegetve visszautalták a pénzemet ! 2100.- forint bukta vicc az egész cég!
2022. nov. 16. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:

"szerintük elkéstem a 48 órás ingyenes cserével ami persze szóba se került csak mikor közöltem velük,hogy létezik ilyen!"

Nem késtél el.


Van 14 napos elállás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

[link]

szerint, illetve 1 (2, 3) éves kötelező jótállás (illetve 1 éves szavatosság) a 2013. évi V. törvény

[link]

XXIV. fejezete és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

[link]

szerint - utóbbiban szerepel (7. §) egy 3 napos (nem 48 órás), csak hibás termékre vonatkozó csereigény is.

2022. nov. 16. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim válasza:

Sajnos nekem is negatív tapasztalatom van a céggel kapcsolatban. Az oldalon árult termékek a tipikus TVshopos gagyi, kínai piacos minőség.


A vásárolt ledvilágítás kézhezvétellkor nem működött, ezért elállással visszaküldtük. Mivel külön erre kértek, így a saját karton dobozán kívül, egy másik, vastag dobozba is beletettük. A cég a termék kézhezvétele után elutasította az elállási szándékunkat, mivel állításuk szerint a konnektor le volt szakadva. Erről küldtek is képet, amin jól látható, hogy a vezetéket egy nagyon éles tárgy vágása okozta. Mit ad isten, az egyik képen, amit a cég elküldött egy sniccer is jól látható.


A terméket sértetlenül adtuk fel és erősen kétlem, hogy 2 kartondobozba vágta fel a saját "ereit", de hála istennek a sértetlen termékről készítettünk képeket is, így bizonyítani tudjuk igazunkat.


Nevetséges, pitiáner csalók. Senki ne vásároljon itt semmit! Természetesen a GVH és a fogyasztóvédelem lesz a következő lépés, ahol kérni fogom a termék bevizsgálását is, hiszen ha magától elszakadt, akkor ez bizony tűzveszélyes is!

2023. jan. 3. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim válasza:
A cég google oldala: [link]
2023. jan. 3. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!