Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Aliexpressen az "order close"...

Aliexpressen az "order close" és a szállítási idő hogyan viszonyul egymáshoz, mikén és mikor lehet még reklamálni?

Figyelt kérdés
Én úgy vettem észre, hogy különféle szállítási idők vannak, viszont ezektől teljesen független, hogy meddig lehet reklamálni, és van olyan hosszú szállítási idő, hogy lehet hogy megérkezik, de utána már nem lehet reklamálni. Nekem pl. most azt írja egy dologra, amire már hónapok óta várok, hogy "Your order will be closed in: 3 days" másrészt a követés azt írja, hogy "Parcel is still in transit, no worries, we will delivery it to you as soon as possible." Mármost én úgy tudom, hogyha az a 3 nap letellik, utána már nem reklamálhatok. Most viszont ha Dispute-ot nyitok, ott olyasmiket lehet hogy refound és hasonlók, de azt sem akarom, mert lehet hogy megérkezik. Igazából a határidőt lenne jó kitolni, hiszen ha megérkezik és hibás, akkor legyen még lehetőségem reklamálni például. Ha pedig nem érkezik meg, akkor visszakérni a pénzt. Mit lehet tenni?

2021. júl. 3. 16:48
 1/1 anonim ***** válasza:
Kérd a vásárlói védelem kiterjesztését: [link]
2021. júl. 3. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!