Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Szolgáltatónál keressem a...

Szolgáltatónál keressem a hibát, vagy router csere?

Figyelt kérdés

Alig 2 éve vettem a routert. 1 hónapja instabil a netem. Ritkán jó, de általában nem megy rendesen. Alkalmanként 1-2 órára teljesen elmegy (a routeren az internet ikon narancssárga) és a semmiből visszajön. Jelenleg van netem, de nagyon lassú, a speedtest sem megy le rendesen, mert megszakad a kapcsolat. Jobb esetben 8Mbps-et ha mér.


Wifi-n és kábeles neten is ugyanez van. A router resetelése, újraindítása sem oldja meg a problémát, nem állítottam benne semmit. Szolgáltatót megkerestem, ahol azt mondták, nem látnak problémát. Pedig még mindig fennáll a gond. Ilyenkor mit tudok csinálni?


2021. jan. 11. 12:56
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Csak nem Digi?


Mert azoknál most az van, több router esetén is, hogy a Digi hálózatán szakadozik, mégpedig azért, mert a Digi PPPoE koncentrátora nem válaszol több egymás után küldött LCP Echo request-re sem. Persze a Digi tagadja. Ilyen szuper cég mindenki kedvenc szolgáltatója, Magyarország telekommunikációs messiása.

2021. jan. 11. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!