Szolgáltatónál keressem a hibát, vagy router csere?
Alig 2 éve vettem a routert. 1 hónapja instabil a netem. Ritkán jó, de általában nem megy rendesen. Alkalmanként 1-2 órára teljesen elmegy (a routeren az internet ikon narancssárga) és a semmiből visszajön. Jelenleg van netem, de nagyon lassú, a speedtest sem megy le rendesen, mert megszakad a kapcsolat. Jobb esetben 8Mbps-et ha mér.
Wifi-n és kábeles neten is ugyanez van. A router resetelése, újraindítása sem oldja meg a problémát, nem állítottam benne semmit. Szolgáltatót megkerestem, ahol azt mondták, nem látnak problémát. Pedig még mindig fennáll a gond. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Nekem nem router gondnak tűnik. Valahogy a szolgáltatót kellene rá venni, h kimérje a helyszínen.
Szóval én a szolgáltatót erőltetném...
Tp link Archer c50.
Modemet nem tudom.
Modemet NEM tudod ?rá van írva !
Na mindegy qoax kábelen vagy utp kábelen jön a net ?
A modem nem a lakásban van, hanem az alagsorban egy elzárt részen, ahová csak a közös képviselőnek van kulcsa.
Amúgy utp
Ápropo A netet a szolgáltatónak fizeted vagy a közös költséggel együtt a többi lakóval? Ha igen akkor a közös képviselőnek a jogköre eljárni
és mint HIBÁT jelezni a szolgáltató felé amit kötelessége megtenni.
Kérdés:: Ha simán bedugod UTP kábellal a netet akkor mit mutat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!