Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A Set-top box-ban lehet a...

A Set-top box-ban lehet a hiba, miért írja ki ezt, majd szűnt meg az adás?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


A problémám kicsit összetett, ezért igyekszem mindent részletesen leírni.

Adott egy Hyundai TV, melynek típusa: FLR39TS472SMART.

Szintén adott egy Telekomtól kapott Set-top box.

A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve.


A probléma: Napok óta folyamatosan azt írta ki a televízió, hogy "Az ön tévéje nem képes a HDMI videószolgáltatások használatára,

a HDMI kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!", de eddig mindig magától visszajöttek a csatornák, most pedig több mint 2 napja folyamatosan azt írja ki, hogy "nincs jel" vagy pedig tiszta sötét a képernyő, és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T-home ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy valószínű, hogy a HDMI kábellel van a probléma, de azt nem régen (kb.2 hónapja) vásároltuk, ahogy a TV-t is, a Set-top box pedig már egy régebbi fajta.

Próbáltam a boxot áramtalanítani, kábelkihúzást is, másik HDMI bemenetet nem tudtam, mivel a boxon csak egy HDMI bemenet található. A telekomos ügyfélszolgálat azt mondja, hogy kiküldenének egy szerelőt, de ha aztán mégis a kábellel lenne a probléma, akkor kb. 9000-10000Ft-ot ki kell majd fizessünk nekik...

A TV-vel szerintem semmi gond, mivel a YouTube is és minden internetes oldal, videó is simán megy gond nélkül rajta.


Mi lehet a probléma, mi a teendő?

Előre is köszi a segítséget!



2020. dec. 9. 22:09
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem lenne olcsóbb először kipróbálni egy másik HDMI kábellel? Már 1000 ft-ért lehet kapni.
2020. dec. 9. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
S ha másik HDMI bemenetre dugod a TV-n?
2020. dec. 9. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam a TV-n másik bemenetbe dugni, továbbra is azt írja hogy nincs jel :(
2020. dec. 9. 22:40
 4/10 A kérdező kommentje:

ugyan azt csinálja amikor kihúzom, mint amikor be van dugva..

olyan, mintha nem is érzékelné,hogy be van dugva

2020. dec. 9. 22:44
 5/10 anonim ***** válasza:
HDMI csatlakozásra van állítva a TV? A beállítások menüben megtudod nézni. Nekem is Telekomos set-top-box van, akkor írja ki hogy nincs jel, ha elállítom véletlenül a távirányítóval a tévén a beállításokat.
2020. dec. 9. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
nem, azt is megnéztem jól van az is állítva.
2020. dec. 9. 22:58
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Akkor marad az új hdmi kábel. Akár kölcsön is kérhetsz próbára. Ha azzal sem jó, jöhetnek a szerelők.
2020. dec. 9. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy én tavasszal 30 ezerért vettem egy új pc-ét, mire rájöttem a kábele ment tönkre! A kábelek is tönkremennek, csak nem erre gondol legelőször az ember :(
2020. dec. 9. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Próbáld ki egy új zsinórral(1-2 ezer forint). Ha még mindig rossz, lehet hívni a Telekomot.
2020. dec. 10. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Az lesz szerintem
2020. dec. 10. 20:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!