Másnál sem működik a Wish gmail-lel?
Google fiókkal regisztráltam a wish.com-on már több, mint egy éve. Vagyis nincs külön belépési jelszavam a wishre, hanem egy - direkt regisztrációkhoz létrehozott - email címre belépve megyek át az oldalra... illetve mentem. Mert két hete folyamatosan azt írja ki, hogy "Hiba történt a Google-lal. Kérlek, próbálkozz újra."
Persze éppen most, amikor visszaküldtem volna egy rendelést még a határidőn belül... (időközben kiderült, hogy nincs rá szükségem).
Ha valaki esetleg tud megoldást a problémára, akkor legyen szíves megírni. Köszi!
Szia!
A bejelentkezéskor kattints rá az "Elfelejtette a jelszavát?" hivatkozásra.
Ezután kérni fog tőled egy E-Mail címet. Add meg azt a címet, amit eddig használtál a bejelentkezéshez a Google-al (Nem számít, hogy nem volt eddig jelszavad, most lesz). Miután megadtad a címet, kattints a helyreállító hivatkozás küldése gombra.
Következő lépésként nézd meg a leveleidet (természetesen a Wishes E-Mail postaládáját), mert a Wishtől kapsz egy levelet egy linkkel, amin keresztül be tudsz állítani új jelszót a fiókodhoz.
Kattints rá a levélben szereplő linkre. És itt már be tudsz állítani új jelszót.
Miután ez megtörtént, már be fogsz tudni jelentkezni a Wishre az E-mail cím, és a jelszó párossal is.
Természetesen továbbra is be fogsz tudni jelentkezni a Google fiókoddal is, amint helyreáll a rendszerük.
#2.
Azt tudod értelmezni, hogy éppen egy ilyen "túlárazott kacatot" akarok visszaküldeni, ezért lenne jó belépnem?
Amúgy lehet, hogy drágább, mint az Ali (ahonnan pont tegnap rendeltem a fentebb ismertetett probléma miatt), de legalább eddig pozitívak a tapasztalataim, ha gond volt.
Amit törötten kaptam, annak szó nélkül visszautalták az árát még aznap, és még visszaküldéssel sem kellett bajlódnom (volt, amit aztán remekül megfogott a pillanatragasztó, és azóta is szívesen használom az "ingyen terméket". :P). Nem tudom, hogy az Alin keresztül ez mennyire működik, mármint a pénz visszakérése, nem a trükközés. ;)
Ha nem tud bejelentkezni, az alábbi lépések végrehajtásával növelheti annak esélyét, hogy ismét beléphessen Google-fiókjába:
Lépjen a Fiók-helyreállítás oldalra.
A lépések végrehajtása során igyekezzen a lenti tippek közül minél többet kipróbálni. (Előfordulhat, hogy nem jelenik meg az összes itt leírt kérdés.)
Ha már megpróbálta helyreállítani fiókját, és „A Google nem tudta ellenőrizni, hogy ez a fiók az Öné-e” üzenet jelent meg, akkor újrapróbálkozhat.
Válaszoljon a lehető legtöbb kérdésre
Lehetőleg ne hagyjon ki kérdéseket. Ha nem biztos valamelyik válaszában, adja meg a legjobb tippjét, mielőtt továbblép a következő kérdésre.
Használjon ismert eszközt és tartózkodási helyet
Lehetőleg:
olyan számítógépet, telefont vagy táblagépet használjon, amelyekre gyakran jelentkezik be;
ugyanazt a böngészőt (például a Chrome-ot vagy a Safarit) használja, amelyet általában szokott;
olyan helyen tartózkodjon, ahol általában bejelentkezni szokott (például otthon vagy a munkahelyen).
Ügyeljen a pontosságra a jelszó és a biztonsági kérdésekre adott válaszok megadásakor
A részletek fontosak, ezért ügyeljen a gépelési hibákra, valamint a kis- és nagybetűkre.
Jelszavak
Ha a rendszer az utolsó, még el nem felejtett jelszó megadására kéri, azt a legutóbbi jelszót adja meg, amelyre még emlékszik.
Ha nem emlékszik az utolsó jelszóra: Adjon meg olyan korábbi jelszót, amelyre még emlékszik. Minél újabb a jelszó, annál többet segíthet.
Ha egyetlen korábbi jelszóra sem emlékszik biztosan: Próbálja meg legjobb tudása szerint megadni a jelszót.
Biztonsági kérdésekre adott válaszok
Ha a rendszer biztonsági kérdés megválaszolását kéri, és Ön:
Nem emlékszik a válaszra: Próbálja a legvalószínűbb választ megadni.
Ismeri a választ, de az első próbálkozáskor nem tudta visszaállítani a fiókot: Próbálkozzon eltérő változatú válasz megadásával. Például az „NY” helyett írja a „New York”, vagy az „Ági” helyett az „Ágnes” szót.
Adjon meg fiókjához kapcsolt e-mail-címet
Ha a rendszer olyan e-mail-cím megadására kéri, amelyhez most hozzá tud férni, olyat írjon be, amelyet hozzáadott fiókjához. Íme néhány példa:
A másodlagos e-mail-cím segíthet újra belépni fiókjába, valamint erre a címre érkeznek a biztonsági értesítések.
Az alternatív e-mail-címet használhatja a bejelentkezéshez.
A kapcsolattartási e-mail-címre érkeznek az Ön által használt Google-szolgáltatások többségével kapcsolatos információk.
Adjon meg hasznos adatokat
Ha a rendszer rákérdez, hogy Ön miért nem tud hozzáférni fiókjához, adjon meg hasznos adatokat.
Például:
épp úton van;
valamilyen konkrét hibaüzenetet kapott;
úgy véli, hogy fiókját rosszindulatú program segítségével, illetve egyéb okok miatt feltörték;
a múlt héten módosította jelszavát, és nem emlékszik rá.
Ha leírása egyezik a birtokunkban lévő információkkal, a hasonlóság segíthet megoldani problémáját.
Még mindig nem tudsz belépni? Vedd fontolóra egy csere Google-fiók létrehozását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!