Miért van az, hogy egy weboldalról visszaigazolják ,hogy átadták a futárnak a csomagot, de a futárszolgálatnak se híre se hamva?
Múlt hét kedden írtak a bolttól, hogy a hétfőn leadott rendelést átadták a futárnak.
Aztán még a mai nap sem (egy héttel később) írnak vagy hívnak a gls-től.
Pedig a gls működik, tegnap járt már a szomszédnál. Se egy visszaigazoló email, se egy "folyamatban" email, se semmi!.
Írtam a boltnak, azt mondták, hogy igen valóban átadták a csomagot a gls-nek. Írtam a gls-nek, de nem válaszolnak.
De "nincs" csomagszám, mert semmilyen email nem érkezett a gls-től. És semmi mástól se..
Az ügyfélszolgálatot felhívtam egy gép hang vette föl, 3-mas gombbal kiválasztottam, hogy kérdésem /bejentésem van, ekkor felvette egy másik gépi hang, elmondtam, hogy mi a problem és mondta, hogy egy munkatársunk hamarosan átveszi. 45 percig ment a zene, aztán letettem.
De mondom!!! nem jött semmilyen levél a gls től. se a spambe se sehova..
visszaigazoló email jött a bolttól, hogy megrendelés elküldve. A mai nap folyamán a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Ezután a GLS fogja értesíteni Önt a csomag státuszáról.
Ehhez járt egy azonosító, de a gls csomagkövetője hibát talál benne. egyébként 3 számmal röbidebb, mitn a gls-é, szal sztem nem az...
Akkor ott a bolt sumákol valamit.
Ha tényleg átadták a GLS-nek, akkor:
1. a GLS ki fog téged értesíteni (ha jó elérhetőséget adtál meg), amiben szerepel a csomagszám
2. nekik is meg kellett volna kapniuk a csomagszámot
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!