Hogyan működik a gyártói garancia érvényesítése?
Tegyük fel veszek valamelyik nagyobb webshopban (iPon, PCX, Aqua stb.) mondjuk egy Samsung SSD-t 5 év gyártói garanciával.
Ha tönkre megy 5 éven belül, akkor a garit az adott webshopon keresztül kell intéznem, vagy közvetlenül a Samsunggal?
Ha közvetlenül a Samsunggal, akkor a webshopban megvásárolt "garanciafutár" és hasonló szolgáltatásokkal (futár viszi-hozza a hibás cuccot) nem megyek semmire, nem? Vagy ezek gyártói garancia érvényesítése esetén is igénybe vehetőek?
A garancia pongyola kifejezés.
Szavatosság és jótállás van.
A forgalmazónak (Ipon, PCX, Aqua, stb...) 2 év szavatosságot (ez minden termékre vonatkozik, a bizonyítási teher - hogy hibás a termék, és a hiba nem a terméktől független okokból jött létre - a fogyasztót - azaz téged - terheli) és 1 év jótállást (bruttó tízezer forintos termékeknél - itt a bizonyítási teher az eladót terheli) kötelező biztosítania, amit a forgalmazónál érvényesíthetsz.
A gyártó (jelen esetben a Samsung) ezen felül adhat önkéntesen további jótállást. Ezt a gyártónál, az általa megjelölt módon (általában a velük leszerződött szervizeknél, disztribútoroknál) érvényesítheted.
Az SSD-re vonatkozó jótállási feltételek:
* [link]
jótállási jegy:
* [link]
szervizek:
* [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!