Hová tűnt a MyAudio? Ki végzi a garanciális javításokat?
Facebook oldalukon többen panaszkodnak: elhajtják őket a szervizből, nem tudják érvényesíteni garanciális igényüket, nincs terméktámogatás.
Mikor és milyen módon szűnt meg a cég, amelyről 2 éve még internetes portálokon elismerően cikkeztek mint a Samsungot és a nagyokat beelőző termékeladásokat produkáló, jelentősebb piaci szeletet szerzett hazait.
Milyen szabályok vonatkoznak a megszűnés utáni szavatossági érvényesíthetőségre, ki és hogyan tudja betartatni egy már nem létező gyártóval a rá vonatkozó szabályokat? Fordult valaki a fogyasztóvédelemhez vagy más szervezethez? Közreműködésükkel sikerült megoldani a problémát?
minden kérdésedre választ találsz a NFH honlapján.
www.nfh.hu/
nézd át figyelmesen
esetleg tedd fel itt a kérdésed:
www.nfhforum.hu/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!