Miért ilyen szar az ipon garanciális ügyintézése?
Anno bevittem hozzájuk egy tápot (amit 1 héttel azelőtt vettem náluk), mert használatkor egy idő után csattogó hangot adott ki. Bevizsgálták mondták "ők nem hallották.". Haza jöttem beszereltem, és kezdődött az egész előröl.
Ennek már 2 éve, azóta is így használom a gépem.
Ez hogy van? Adnak a termékekre "garanciát" amivel a seggét törölheti ki a vásárló, mert ha probléma van a vásárolt termékkel, akkor teljesen hülyének nézik.
Miért nem vetted fel mikor csattogott?
Én ezért szeretem az Edigitalt, 5-10%al drágább, de nem szaroznak mindenen
kiprobaltad mas helyen mas gepben? 2evig semmi gond nem volt akkor csatogas a venti lehetet
ha garis meg kellene probalni most is felveheted hangot de jo lenne kiprobalnod is mashol egy masik gepben
tipusa mi? es milyen gepet hajt? es biztos az?
nem lehet hogy belelog egy csati? (de akkor ugye gephazbab is rosszul van beszerelve...)
illetve csati heloghat a vga ventibe meg a cpu ventibe is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!