Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » APC szünetmentes táegységet...

APC szünetmentes táegységet hova lehet vinni garanciális javításra? A céget se telefonon se emailben nem érem el, nem válaszolnak.

Figyelt kérdés

2019. febr. 27. 14:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
ha van még garancia rajta, akk ott ahol vásároltad oda vidd vissza és onnan intézik.
2019. febr. 27. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Voltam. Nem intézi a bolt.
2019. febr. 27. 15:07
 3/12 A kérdező kommentje:
1 hetes sincs, vadonatúj. Compker a bolt a neve ahol vettem.
2019. febr. 27. 15:07
 4/12 anonim ***** válasza:

Természetesen ez nem így működik, hogy nem foglalkoznak vele. Kötelességük foglalkozni vele. Bemész, kérsz egy pappert arról, hogy javításra átvették és intézzék csak szépen a dolgot.


APC - márkaszerviz

APC Schneider Electric

1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 3/b.

Telefon: 06 (1) 382 2600

2019. febr. 27. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Ja ráadásul ha neten vetted s webshop-jukon keresztül, akkor 15 napon belül elállhatsz a vásárlástól, szóval élj ezzel.
2019. febr. 27. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Compker bolt:

1132 Budapest, Visegrádi utca 6.

(A Nyugatitól 1 sarokra)


Üzlet nyitvatartás: H-P 10:00-18:00

...ha meg nem Pesten laksz, akkor postázd vissza nekik, hogy élsz a vásárlástól való elállás lehetőségével. Sürgősségivel és ajánlott küldeményként add fel a csomagot a fenti címre.

2019. febr. 27. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Ők mondták, hogy 3 nap után ők nem foglalkoznak ezzel. Én sem akarom elhinni, de tényleg így van.


Köszi az infót, holnap el is viszem ide amit bemásoltál.

2019. febr. 27. 15:37
 8/12 anonim ***** válasza:

A Compker hibabejelentője:

* [link]

ha kitöltötted az űrlapot, a személyes/postai kézbesítés esetén azonnal eljuttathatod a terméket a Compkerhez.


Az APC szerviz szolgáltatása:

* [link]


Olyan meg nincs, hogy a Compker nem veszi át. Kötelezően 1 év jótállást kell adnia a termékre, ha ezt nem teszi meg fordulj a Fogyasztóvédelemhez.

2019. febr. 27. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Viszont most látom, hogy ez van a számlán:


,,A számlán szereplő árukra a mellékelt garancia levél alapján feltüntetett ideig szóló szervizünkben érvényesíthető jótállást vállalunk! (Kivéve a gyártó "külső" garanciajeggyel rendelkező termékek)


ÉS én kaptam külső garanciajegyes papírt :///

2019. febr. 27. 15:52
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Ráírhatják akár azt is, hogy és egyébként csak piros standpapucsban és rózsaszín tüllszoknyában érkező vevőknél vállalják a garanciális ügyintézést, de tök mindegy, hogy mi van oda írva Ptk. ide vonatkozó rendelkezései az irányadóak. Ha neten vetted, akkor mint mondottam 15 napig élhetsz a vásárlástól való elállás lehetőségével, szóval legyen ez. Persze beleköthetnek, hogy ők csak olyan terméket vesznek vissza, ami ugyanolyan állapotban van, mint vásárláskor, viszont akkor is kötelesek átvenni és ők maguk intézni a garanciát. Mondjuk lehet egyszerűbb, ha rögtön beviszed az APC márkaszervizébe és majd azok döntenek, hogy csere vagy javítás. Ez a legegyszerűbb út.
2019. febr. 27. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!