Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miként megy a garancia ügyinté...

Miként megy a garancia ügyintézés?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Az Oáziscumputer üzletben vásároltam egy GIGABYTE GTX 1070 TI GAMING 8G kártyát és a ventillátorok zörögnek, foglalkoznak ezzel garanciában?



2018. dec. 27. 22:19
 1/2 anonim ***** válasza:
Persze, hogy foglalkoznak vele, hisz feltételezhetően rendeltetésszerűen használtad és ez esetben nem kellene soha zörögnie. Valami mechanikai probléma adódhatott gondolom, ami a kártyát különösképp nem veszélyezteti mindaddig, amíg a zörgéssel is kellően képes a ventillátor hűteni a GPU-t. A bajok ott kezdődnek, mikor veszít a hűtés hatásfokából.
2018. dec. 28. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ez az üzleten áll.

Az árú keresőn irtó sok rossz vélemény van róluk, én ha megtudnám csinálni házilag akkor megcsinálnám, feltéve ha azon semmi nem látszódna!!

[Én PCX-es vagyok, de jó a Bluechip is, igaz a szervizesük mikor nekem intézték a dolgom elég kezdő volt, aztán jó a Merlinhardver, ebolt, novashop, esetleg Pcland, Ipon (stb)]

2018. dec. 28. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!