HD Sentinel és a garancia ügyintézés?
Van egy Maxell SSD-m ami elkezdett vacakolni, HD Sentinel szerint 497 hiba fordult elő az adatátvitel során, valamint 80%-os a kondíciója.
Ezt mennyire fogadják el a kereskedők hibás terméknek?
Én már totál nem bízom ebben az SSD-ben, viszont már csak pár hónap garancia van rá. Nincs időm kivárni, hogy teljesen megdögöljön.
Biztos, hogy nem SATA kábel hiba, azóta már cseréltem az SSD-t egy Kingston HyperX-re és azzal semmi gond nincs.
Valamiért úgy emlékeztem erre csak 1 év garó van, így nem is foglalkoztam vele, csak napokban feltúrtam a szekrényt megtaláltam a dobozást, és akkor konstatáltam, hogy ez még garanciális.
A kérdésed jogos, én sem tartom jó márkának, szimplán utalványból voltam kénytelen anno valami hasznos dolgot venni a Media Marktban és éppen SSD-re volt szükségem, választék meg annyi volt, hogy vagy veszek, vagy nem...
A TRIM egyébként be van kapcsolva, régebben nem volt probléma kondíciójával.
Azóta próbáltam már külső USB-s "eszközként" is feldugni, ugyanis mielőtt visszavinném le akartam Wipe-olni, sajnos úgy is okádta az adatkapcsolati hibákat. :(
Egy nagy piros pont a Media Markt-nak, bevizsgálás nélkül cserélték vagy levásárolhattam volna az árát.
Én az utóbbit választottam.
Én megmondtam, hogy próbáld meg :)
Csak kíváncsiság, mit vettél az áráért?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!