Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ipon garanciás ügyintézések...

Ipon garanciás ügyintézések meddig tartanak?

Figyelt kérdés

Tudom termékfüggő, de kiváncsi lennék, hogy meddig tart, mivel vissza lett nekik küldve egy hibás vga és több mint 4 hete ott van.

Iponnál ilyen hosszadalmasak a dolgok?

(Más boltoknál anno relatíve gyorsabban folytak le a dolgok csak azért kérdezem)



2013. júl. 5. 18:03
 1/7 anonim ***** válasza:
Lehet én tudom rosszul,de nem 30 nap a határidő?
2013. júl. 5. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nekem 1 hétbalatt lerendezték iponnál, de elöbb is végeztek volna csak pont ünnepnap volt
2013. júl. 5. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Egy másik kérdésnél már írtam, de akkor ide is bemásolom:

Egyszer régen vettem ott egy 250Gb-os Samsung winchestert, ami tönkrement és SMART-hibával indult minden alkalommal. Bevittem, átvették, majd kb. egy hónapig semmi. A végén visszakaptam UGYANÚGY, ahogy volt, hibásan. Ekkor elmentem a Samsung forgalmazójához, ahol készségesen kicserélték.

Nemrég elkövettem azt a hibát, hogy ismét vettem náluk, ezúttal egy Segate winchestert (sok más egyéb mellett). Akkor nem akadtam fel rajta, hogy a gyári csomagolás fel volt bontva (gondoltam a vonalkód leolvasása miatt vágták fel), hazavittem. Néha produkált a gép érdekes dolgokat, (pl. a Windows-frissítések közül többet rendszeresen visszadobott, egyszerűen nem volt hajlandó telepíteni...stb.). Kb. két hónap után kis tányérpörgetőm végleg feladta a harcot, rengeteg szektorhibával a HDD Sentinel és a Crystal is "kritikusnak" minősítette az állapotát, elkezdett kattogni és le-lefagyogatott a rendszer, majd néha nem is volt hajlandó bootolni.

Ok, bevittem a szervizbe, írtak munkalapot, közölték, hogy "másfél-két hét, de hivatalosan 15 munkanap". Mivel merevlemezt nem nagyon szoktak javítani, kb. 2 hét után írtam nekik e-mailt (merthogy telefonjuk nincs, ez is egy vicc, nagy mindegy...) amiben leírtam a HDD előtörténetét és azt, hogy ragaszkodom a cseréhez, tehát meg se próbálják javítva vagy pláne az ott bevett gyakorlatnak megfelelően hibásan visszaadni. Erre kaptam egy szabvány választ, majd a következő e-mailre egy másikat, az elektronikus kommunikációnk süketek párbeszédévé fajult.

Szép lassan lejárt a 15 munkanap, ekkor írtam nekik egy dörgedelmes e-mailt, hogy nem érdekel semmiféle értesítés, másnap bemegyek, és vagy egy új, bontatlan darabot adnak, vagy írásba adják, hogy nem voltak képesek tartani a 15 napos határidőt, és megyek a Fogyasztóvédelemhez. Másnap visszakaptam a pénzt. SOHA, de SOHA többet SEMMIT nem veszek ezeknél...

2013. júl. 18. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Kaptam email-t, hogy csereterméket adnának....egy sz*ros gtx650-el akarják kiszúrni a szemem...
2013. júl. 18. 14:58
 5/7 A kérdező kommentje:
Kaptam még egy e-amil-t, hogy kész lesz jövöhétre, amikor már lejár a garancia. Szóval össze szigszalagozzák és bír majd egy hetet szerintem..
2013. júl. 18. 15:11
 6/7 anonim válasza:
Hogy érted azt, hogy "amikor már lejár a garancia"? A javítás idejével a jótállás meghosszabbodik, ezt a jótállási jegyre is rá kell írni!
2013. júl. 19. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Az eredeti kérdésedre válaszolva: törekedniük kell a 15 napon belüli javításra. Sajnos nincs kézzelfogható időpont. Ha a 15 napon belül annyit megtesznek, hogy elküldik szervizbe, akkor ennek már eleget tettek, csak várni tudsz, semmi mást.
2013. júl. 19. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!