Ipon garanciás ügyintézések meddig tartanak?
Tudom termékfüggő, de kiváncsi lennék, hogy meddig tart, mivel vissza lett nekik küldve egy hibás vga és több mint 4 hete ott van.
Iponnál ilyen hosszadalmasak a dolgok?
(Más boltoknál anno relatíve gyorsabban folytak le a dolgok csak azért kérdezem)
Egy másik kérdésnél már írtam, de akkor ide is bemásolom:
Egyszer régen vettem ott egy 250Gb-os Samsung winchestert, ami tönkrement és SMART-hibával indult minden alkalommal. Bevittem, átvették, majd kb. egy hónapig semmi. A végén visszakaptam UGYANÚGY, ahogy volt, hibásan. Ekkor elmentem a Samsung forgalmazójához, ahol készségesen kicserélték.
Nemrég elkövettem azt a hibát, hogy ismét vettem náluk, ezúttal egy Segate winchestert (sok más egyéb mellett). Akkor nem akadtam fel rajta, hogy a gyári csomagolás fel volt bontva (gondoltam a vonalkód leolvasása miatt vágták fel), hazavittem. Néha produkált a gép érdekes dolgokat, (pl. a Windows-frissítések közül többet rendszeresen visszadobott, egyszerűen nem volt hajlandó telepíteni...stb.). Kb. két hónap után kis tányérpörgetőm végleg feladta a harcot, rengeteg szektorhibával a HDD Sentinel és a Crystal is "kritikusnak" minősítette az állapotát, elkezdett kattogni és le-lefagyogatott a rendszer, majd néha nem is volt hajlandó bootolni.
Ok, bevittem a szervizbe, írtak munkalapot, közölték, hogy "másfél-két hét, de hivatalosan 15 munkanap". Mivel merevlemezt nem nagyon szoktak javítani, kb. 2 hét után írtam nekik e-mailt (merthogy telefonjuk nincs, ez is egy vicc, nagy mindegy...) amiben leírtam a HDD előtörténetét és azt, hogy ragaszkodom a cseréhez, tehát meg se próbálják javítva vagy pláne az ott bevett gyakorlatnak megfelelően hibásan visszaadni. Erre kaptam egy szabvány választ, majd a következő e-mailre egy másikat, az elektronikus kommunikációnk süketek párbeszédévé fajult.
Szép lassan lejárt a 15 munkanap, ekkor írtam nekik egy dörgedelmes e-mailt, hogy nem érdekel semmiféle értesítés, másnap bemegyek, és vagy egy új, bontatlan darabot adnak, vagy írásba adják, hogy nem voltak képesek tartani a 15 napos határidőt, és megyek a Fogyasztóvédelemhez. Másnap visszakaptam a pénzt. SOHA, de SOHA többet SEMMIT nem veszek ezeknél...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!