ShamanShanyi kérdése:
Garanciális ügyintézés vége csere lett, de az új alaplap amit kaptam "butább", ilyenkor jogos a problémázás?
Figyelt kérdés
Kifejtve, egy régebbi B150-es lapot vittem vissza és B150A-s lapot kaptam miután szerintem menthetetlen volt csóri lapom. De ezen nincs m.2 csatlakozó, amin a rendszerem volt. Ilyenkor jogosan mennék vissza "problémázni" hogy adjanak már egy olyat amin van?
Értelmes válaszokat előre is köszönöm, illetve ha rossz kategóriába raktam akkor bocsesz!
2018. aug. 31. 19:42
1/3 anonim válasza:
Ne problémázz, hanem jelezd a gondodat és kérd a cserét egy neked megfelelőre, akár ráfizetéssel is.
2/3 A kérdező kommentje:
Így tettem amúgy! :) S most várom a választ.
Nem szószerinti problémázásra gondoltam, azért is raktam idéző jelbe.
2018. aug. 31. 23:15
3/3 anonim válasza:
Egyértelműen reklamálni kell, hiszen nem tudod használni a géped.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!