Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » 4GB RAM és 8GB RAM között...

4GB RAM és 8GB RAM között fpsben nagy a különbség?

Figyelt kérdés
CS:GO 90-120 fpsem van de egy 20 játékos szerveren 60ra is leeshet és akkor eléggé zavaró. 4GB RAM van a gépben, ha veszek még 4 Gbot mennyit számit fpsben?

2016. júl. 9. 20:03
1 2
 11/14 anonim válasza:

Teljesen felesleges 9

100-200 fps amikor az emberi szem kb.60-65öt értékel

2016. júl. 10. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim válasza:
-9*
2016. júl. 10. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
De 12es hamarabb beadja a lövést és mivel a világbajnokok játszanak qrvasok fpssel ezért a skill nélküliwek is erre hajtanak mert azt hiszik ettől lesznek jók
2016. júl. 10. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim válasza:

4-es és 11es válaszoló.


Az emberi szem NEM Képkockákat lát, ez egy tévhit. Mindenki a 25-30-as varázs számokat mondja, hogy annyit lát az emberi szem, ez nem igaz, így legalábbis. Az szem folytonosságot érzékel, 2 "kép" közötti különbséget érzékeli, 23-25 képkocka / másodperc az a sebesség amit már folytonos mozgásnak érzékel, de ennél jóval gyorsabb.


Egy jó szemű ember meg tudja mondani a különbséget a 30-60-120-144-240Hz-s frissítés között (a 144 és a 120 között nehezen de megállapítható) a fölött már nem, mert túl gyors, sokkal folytonosabbank látszik az egész játékmenet, a mozgás.


Sokáig én 30-fps-el utána meg 60-fps-es limittel játszottam, mondván, hogy minek több úgy is mindegy, de rá kellet jönnöm, hogy nem, nagyon nem. Most egy 75hz-s monitorom van és 75fps-es a limit másabb folyékonyabb és elöbb tudsz reagálni mivel elöbb érzékeli a változást a szem.


ezeken továbbmenve, 150-es limitet állítottam be egyszer brahiból, így minden fél képkockákat látok, de a játékban érdekes módon a reakció időm javult, nem sokkal de érzékelhetően. Továbbra is 75hz-s monitoron, az itt konkrétan már az játszik szerepet hogy a monitor félig betölti a képet és a másik felét már az új képkockából tölti, így folyamatosabb a mozgás.


azt hozzá kell tenni hogy két képkocka lerenderelése közötti idő is eltérő! Ez is sokat számít itt egy kép:

( [link] sok idő telik el, a generált fps és a monitor megjelenítése között akkor későn tudsz reagálni.


Ez olyan mint a 64 és a 128tickes szerver, sokkal pontosabb lesz a lövés meg minden, mert pontosabb és frissebb az adat.


64ticken(szerver fps) 150fps-el 2,3 képkocka jut egy szerver fps-re szóval 1.3mat jósol a gép, hogy hol lehet, és sokszor ez az hogy a gép azt jósolja hogy megy tovább, de megállt és 1 képkocka elejéig is de továbbment és kilátszódhatott és pont megláthatod.


És itt jön be a Ping lényege, mert ha valakinek 64 fölött van azt úgy látod, hogy szaggat, mivel a gép jósolja folyamatosan a mozgását de kevés adat van róla. Mondjuk neked 30-as valakinek meg 60-as akkor te még könnyebben lelövöd mint ő téged (64 felett megfordul mivel kevés róla az adat és sokat kell jósolni ami pontatlan így nehezen lövöd le), sok fps-el játszva és pont ellentétes szinkronban megy a frissítés 150-fps-nél 5-10képkockával látod elöbb mint ahogy ő téged (ha neked 30 és neki 60as a pingje ugye). Elöbb látod, elöbb reagálsz ezáltal lelövöd.


A profik azért játszanak sok fps-el mert frissebb adat jelenik meg a Kijelzőn, ezzáltal gyorsabban tudnak reagálni, és a gép is pontosabb adatot tud küldeni, így pontosabbak a lövések.

2017. jan. 7. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!