! SÜRGŐS! Emiatt az eset miatt adnak egy új laptopot vagy elkülik szervízbe vagy visszaadják a pénzt? Történet a leírásban!
Figyelt kérdés
Csütörtökön vettünk egy laptopot (Lenovo Z50-75 típusút) a Laptop.hu-nál. Ma észrevettem a képernyőn egy pixelhibát (nem tudom hogy van-e még több egyelőre csak ezt vettem észre.Mivel ugye még 3 napon belül vagyunk ,ezért nem tudom hogy visszaadják a pénzt,vagy elküldik szerízbe vagy adnak helyette egy új ,ugyanilyen laptopot? Előre is köszönöm a válaszokat!2015. ápr. 5. 20:55
11/16 anonim válasza:
Valószínűleg csere, vidd vissza gyorsan!
12/16 anonim válasza:
A "pixelgarancia" szerintem lényegtelen! Jogod van ahhoz, hogy a feltüntetett vételárért kifogástalan állapotú készüléket kapj. Bármi gond adódna a boltban, hivatkozz arra, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
13/16 anonim válasza:
És ha jót akarsz akkor a magyarorszégi lenovo szervízet elkerülöd. Lassan és rosszul dolgoznak.
14/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2015. ápr. 6. 11:22
15/16 anonim válasza:
Holnap irány az üzlet! Összes tartozékkal, papírokkal stb.
16/16 anonim válasza:
Le van írva a garanciális feltételek között, hogy hány pixelhiba számít hibának. Egy darab biztosan nem az. Úgyhogy csak az eladó jóindulatán múlik, hogy kicseréli-e a gépet. Szervizbe biztosan nem fogják küldeni egy darab pixelhiba miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!