Mi a teendő? Laptop, garancia probléma.
Samsung Series 5 Ultra (NP540U3C, [link] laptopom van. Nyáron lesz két éve, hogy megvettem, az internetről rendeltem. 2 év garancia van rá. Eddig is voltak vele problémáim, de azok többnyire megoldódtak. Bár rengetegszer kiakadtam, úgymond, és többször is azt mondtam, hogy itt vége, nem szarozok ezzel tovább, mégis még mindig megvan. És nem tudom mi a teendő. Jelenleg az a helyzet állt elő, hogy, ha nincs feltéve a töltőre, akkor nagyon kis idő után kikapcsolódik. Amíg fel nem rakom töltőre semmit nem lehet vele kezdeni. Nem lemerül, ahogy én észrevettem. Tehát miután megtörténik ez, és felteszem a töltőre, mutatja, hogy még mennyi százalék van, pl. 80 vagy ilyesmi szokott lenni. Tehát nem lemerül. És miután picit felraktam, annyira épp csak, hogy elinduljon, utána megint tudom használni töltő nélkül egy annyi időt, majd kikapcsolódik. Először is szerintetek mi lehet a baja? És akkor most mivel garanciában van érhetek vele valamit? Mi ennek a folyamata?
(Ma már talán akkor is kikapcsolódik, ha egyáltalán kihúzódik egy pillanatra is a töltő. Azért mondom, hogy talán, mert eközben el voltam foglalva, nem rá figyeltem, és még nem kísérleteztem.)
De mit gondoltok, akkumulátor probléma lehet?
Most néztem meg, és:
DESIGN CAPACITY 52,088 mWh
FULL CHARGE CAPACITY 27,216 mWh
Ez lehet a baj?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!