Samsung Galaxy S3 probléma. Most érvényes a garancia vagy sem? Valaki esetleg nemtud megoldást a telefon problémáira?
Február 1-én vetteme gy Galaxy S3 készüléket a nyíregyházi TESCOban (alkotmány út 1.), vagyis egy kis butikban a firstphone-tól. A helyzet hogy ukrajnában akartam használni a készüléket és úgy is kértem az eladótól, aztmondta h minden oké kell hogy legyen ukrajnában, működnie kell. A telefon kártyafüggetlen (legalábbis nekem ezt mondta, mert olyat kértem.). Miután hazahoztuk a telefont beletettem a SIM kártyámat és ezt kérte: "Sim hátózatfeloldó PIN kód"
Nemtudtam mi a fene baja lehet egy zsír új telefonnak és ezért elkezdtem a neten megoldást keresni a problémámra. Találtam valami olyasmit hogy frissíteni kell az androidot és ugy jo lesz, frissítettem is, sikeres volt. De rosszabb lett, ugyanis addig érzékelte a szolgáltatókat csak nemtudott rájuk kapcsolódni, de most meg aztirja hogy Helyezzen be SIM kártyát. Aztán valahogy a kezembe került a garancialevél amit ugye nem olvastam azelőtt, és ott azt irta hogy szoftverfrissítés esetén a garancia érvénytelen. A neten viszint aztirták hogy a garancia a hardverre vonatkozik és nem a szoftverre, és h az androiid egy felhasználók álltal szabadon alakítható operációs rendszer. Holnap viszem vissza (febr. 5én) a telót a boltba h baxxák meg és cisnálják meg, mert vettem egy olyan telefont 90.000 FTért amivel mindent lehet csak épp TELEFONÁLNI NEm!! :@ Esetleg valami ötlet arra h most mi van, vagy hogy kell megcsinálni a telót abban az esetben ha nem adják vissza a készülék árát, vagy nem tudják megcsinálni mert elbaxtam a garanciát?
PLS HELP... 90.000ről van szó xd
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!