Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Garanciális szerviz elhúzódása...

Garanciális szerviz elhúzódása esetén van-e lehetőségem a vételár visszaigénylésére?

Figyelt kérdés

Elhúzódó garanciális javítás esetén(meghaladta az 1 hónapot), van lehetőségem a vételár visszaigénylésére?


2 hónapja küldtem garanciafutárral vissza a videókártyámat az iponhoz, amit feltételes ügyintézés keretében 1 hónap alatt cseréltek, egy ROSSZRA...

Ezután persze visszaküldtem ezt is, mely szintén most lesz 5. hete, hogy náluk van. Halvány jelét sem mutatják a 15 napos javításra való törekvésnek, amit jogszabály ír elő, illetve a weboldalukon hirdetnek. Az ipon persze mossa kezeit, mondván, hogy a beszállítóra várnak, ők tovább küldték a kártyát. Mik a lehetőségeim?



2014. szept. 4. 06:27
 1/1 CspCsj ***** válasza:

Pár éve egyik ismerős járt így (nem iPonnal!), hogy a Távol-Keletet is megjárta a videokártya, de mivel ő már kifutóban lévőt vett, így aztán másikat ajánlottak. Az nem kellett, erre aktuális áron visszafizették az árát. (vásárlási ár 70%-áért, egy éves volt a kártya)

Két hónapot neki is várnia kellett.


UI: Mondjuk lecserélte a gyári hűtést, emiatt lehetett gyanús, ezért küldhették vissza.

2014. szept. 4. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!