Garanciális szerviz elhúzódása esetén van-e lehetőségem a vételár visszaigénylésére?
Elhúzódó garanciális javítás esetén(meghaladta az 1 hónapot), van lehetőségem a vételár visszaigénylésére?
2 hónapja küldtem garanciafutárral vissza a videókártyámat az iponhoz, amit feltételes ügyintézés keretében 1 hónap alatt cseréltek, egy ROSSZRA...
Ezután persze visszaküldtem ezt is, mely szintén most lesz 5. hete, hogy náluk van. Halvány jelét sem mutatják a 15 napos javításra való törekvésnek, amit jogszabály ír elő, illetve a weboldalukon hirdetnek. Az ipon persze mossa kezeit, mondván, hogy a beszállítóra várnak, ők tovább küldték a kártyát. Mik a lehetőségeim?
Pár éve egyik ismerős járt így (nem iPonnal!), hogy a Távol-Keletet is megjárta a videokártya, de mivel ő már kifutóban lévőt vett, így aztán másikat ajánlottak. Az nem kellett, erre aktuális áron visszafizették az árát. (vásárlási ár 70%-áért, egy éves volt a kártya)
Két hónapot neki is várnia kellett.
UI: Mondjuk lecserélte a gyári hűtést, emiatt lehetett gyanús, ezért küldhették vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!