A garanciális laptopom már sokadik alkalommal van szervizben. Most azt állítja a szerviz, semmi baja nincs! Miért? Mi ebben a trükk? Kiloptak belőle valamit?
Sokszor volt szervizben, cseréltek benne több mindent. De legutóbb, érdeklődtem 2 hét után, mi van vele, és a szerelő azt mondta, hogy semmi gond nincs vele! Ők nem találják a hibát, amit megadtam!
Garanciás, gondolom nem kapnak érte jó pénzt, ezért nem javítják meg rendesen.
De miért hazudnak nekem? Mit trükköznek?










Szia.
A szervizben nem lopkodnak. Az ő feladatuk az, hogy a bejelentő által megadott hibajelenséget reprodukálják, és megállapítsák hogy a hiba rendeltetés szerű használat mellett, a gyári szoftverkonfiguráción is előjön e. Ha a bejelentő által megadott hiba (illetve a gyári állapot visszaállítása esetén) nem tapasztalható, akkor vissza adják a gépet javítás nélkül. Az esetleges szoftverváltoztatások miatt bekövetkező instabilitási problémák orvoslása nem a gyártó kötelezettségébe tartozik, a tárolt adatokért pedig a mindig tulajdonos felel, azt számon kérni a szerviztől nem lehet.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!