Webshopból rendelt hibás termék árát visszakérhetem?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy terméket, ami rossz (értsd: nem működik abszolút). Ha visszaküldöm garanciába javításra akkor várnom kell míg mondanak valamit, vagy kérhetem vissza a pénzem? Milyen köröket kell kötelezően végigfutni?2014. szept. 22. 13:39
1/3 A kérdező kommentje:
Még 8 napon belül vagyok. Vagy ilyenkor azonnal cserélik? Hogy működik ez?
2014. szept. 22. 13:40
2/3 anonim válasza:
Tessék, google pár ms megtaláltam:
3/3 anonim válasza:
Az adott webshopba mikor regisztráltál el kellett fogadnod a
felhasználási feltételeket.
Na, abba volt valószínűleg leírva.
De ha írsz nekeik egy e-mail, vagy ha van facebook oldaluk és ott kérdezed meg, akkor szerintem hamar válaszolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!