Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Webshopból rendelt hibás...

Webshopból rendelt hibás termék árát visszakérhetem?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy terméket, ami rossz (értsd: nem működik abszolút). Ha visszaküldöm garanciába javításra akkor várnom kell míg mondanak valamit, vagy kérhetem vissza a pénzem? Milyen köröket kell kötelezően végigfutni?

2014. szept. 22. 13:39
 1/3 A kérdező kommentje:
Még 8 napon belül vagyok. Vagy ilyenkor azonnal cserélik? Hogy működik ez?
2014. szept. 22. 13:40
 2/3 anonim ***** válasza:

Tessék, google pár ms megtaláltam:

[link]

2014. szept. 22. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az adott webshopba mikor regisztráltál el kellett fogadnod a

felhasználási feltételeket.

Na, abba volt valószínűleg leírva.

De ha írsz nekeik egy e-mail, vagy ha van facebook oldaluk és ott kérdezed meg, akkor szerintem hamar válaszolnak.

2014. szept. 22. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!