HP Scanjet G4010 szkenneremmel gondjaim vannak. Segítene valaki, aki benne van ebben a témában?
Vagy 3 éve vettem ezt a szkennert, és kifogástalanul működött. Windows XP alatt futott. Aztán egy karbantartás után /óta nem hajlandó normálisan működni: A gyári lemezzel feltelepítettem ismét (ugyanazzal amivel évekig jól működött) s most ha használni akarom, bekapcsolás és ikon-klikkelés után azt írja ki: "Nem érzékelhető a HP eszköz. A HP Szolgáltatóközpont most bezár." Ezzel részéről elintézett a dolog. Elvittem szerelőbe, ahol megállapították, hogy semmi baja a ketyerának. Ha bekapcsolt állapotban a szkenneren lévő gombokat kezelem, akkor be tud egy képet JPEG-ben szkennelni, de ennyi. Próbáltam letörölni, újra telepíteni: semmi.
Mi tévő legyek??? Ha valaki válaszol, az kalkulálja be, hogy én hülye-gyerek vagyok a számítástechnikához - legyen kedves ennek ismeretében fogalmazni...:) Köszi!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!