Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » HP Scanjet G4010 szkenneremmel...

HP Scanjet G4010 szkenneremmel gondjaim vannak. Segítene valaki, aki benne van ebben a témában?

Figyelt kérdés

Vagy 3 éve vettem ezt a szkennert, és kifogástalanul működött. Windows XP alatt futott. Aztán egy karbantartás után /óta nem hajlandó normálisan működni: A gyári lemezzel feltelepítettem ismét (ugyanazzal amivel évekig jól működött) s most ha használni akarom, bekapcsolás és ikon-klikkelés után azt írja ki: "Nem érzékelhető a HP eszköz. A HP Szolgáltatóközpont most bezár." Ezzel részéről elintézett a dolog. Elvittem szerelőbe, ahol megállapították, hogy semmi baja a ketyerának. Ha bekapcsolt állapotban a szkenneren lévő gombokat kezelem, akkor be tud egy képet JPEG-ben szkennelni, de ennyi. Próbáltam letörölni, újra telepíteni: semmi.

Mi tévő legyek??? Ha valaki válaszol, az kalkulálja be, hogy én hülye-gyerek vagyok a számítástechnikához - legyen kedves ennek ismeretében fogalmazni...:) Köszi!



2013. ápr. 22. 13:07
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!