Miért folyamatosabb a kép xboxon mint pcn?
Az biztos, hogy 30fps a tökéletes folyamatossághoz nem elég gyors jelenetek esetén, ha minden képkocka borotvaéles. Motion blur effekttel viszont 30 fps is folyamatossá tehető. Ugye a filmek esetén sem kapsz éles képkockát, ha kimerevíted, főleg akciódús jeleneteknél. PC-n is függ a játéktól, hogy miként viselkedik 30 fps alatt...van olyan játék, ami tök szépen fut van amelyiknél kevésnek érzed. X-box esetén biztosan lehet 30 fps-re számítani, így ott biztosan úgy vannak megírva a játékok, hogy ott is zökkenőmentes legyen az irányítás és gyors jeleneteknél egy kis blur-ral rejtik el a reccenéseket. De persze pontos tényeket nem tudok, xbox-t is csak fényképen láttam eddig...csak azt írtam, amit tudok az fps/folyamatosság viszonyáról..
:)
Általában azért mert az xbox régóta a piacon van és egy magára valamit is adó kiadó figyel az optimalizálásra ami nem nehéz egy konzolnál.
Pc-n már nem figyelnek erre annyira a rendelkezésre álló, lehetséges konfig miatt, pláne ha eredetileg nem pc-re írták csak portolták.
Meg aztán nagyon a függ a pc procijától is. Kétmagos, gyengébb prociknál sokan panaszkodnak micro-laggra, mikor is a másodperc töredékére leesik az fps a béka segge alá. Van ahol figyelnek erre is - optimalizálás - de nem mindig, mert sok idő és pénz tisztességesen portolni.
Fx6100 4ghz en jár stabilan!
Asus m5a78l-m lx
Geil dragon gamming kit 1866 mhz 2x2gb ddr3
HD6870 1gb 256 bit
WD 320 gb winyo 100/100
Chieftec ctg 500 w
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!