Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért folyamatosabb a kép...

Illes Norbert kérdése:

Miért folyamatosabb a kép xboxon mint pcn?

Figyelt kérdés
Xbox360 on minden 30 fps el megy de ha pcn lekorlátozok egy játékot 30 fps re az nem annyira folyamatos mint xboxon? Ezt úgy próbáltam ki hogy olyan játékot korlátoztam le ami megy nekem folyamatos 60 fps el így 30 ra korlátozva folyamatosan 30 fps . Korlátozásra msi afterburnert alkalmaztam.

2013. jan. 17. 11:08
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
És a felbontás is azonos?
2013. jan. 17. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
igen 1920 x 1080
2013. jan. 17. 11:27
 3/11 anonim ***** válasza:

Az biztos, hogy 30fps a tökéletes folyamatossághoz nem elég gyors jelenetek esetén, ha minden képkocka borotvaéles. Motion blur effekttel viszont 30 fps is folyamatossá tehető. Ugye a filmek esetén sem kapsz éles képkockát, ha kimerevíted, főleg akciódús jeleneteknél. PC-n is függ a játéktól, hogy miként viselkedik 30 fps alatt...van olyan játék, ami tök szépen fut van amelyiknél kevésnek érzed. X-box esetén biztosan lehet 30 fps-re számítani, így ott biztosan úgy vannak megírva a játékok, hogy ott is zökkenőmentes legyen az irányítás és gyors jeleneteknél egy kis blur-ral rejtik el a reccenéseket. De persze pontos tényeket nem tudok, xbox-t is csak fényképen láttam eddig...csak azt írtam, amit tudok az fps/folyamatosság viszonyáról..

:)

2013. jan. 17. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
És ahol nincs blur effekt ? pl max payne 3 ba is az a gond hogy hiába van 60 fps em de amikor nem egyenesen megyek hanem elforgatom a képernyöt olyan mintha röccenne egyet és ez elég idegesítő egy ilyesmi játékba xd le akarsz lőni valakit oda huzod a curzort majd addigra tovább ugrik a célkereszt egy picivel . Ezzért is korlátoztam le benne az fpst 30 ra de visszont így meg olyan mintha nem folyamatos lenne .
2013. jan. 17. 12:09
 5/11 anti paladin ***** válasza:

Általában azért mert az xbox régóta a piacon van és egy magára valamit is adó kiadó figyel az optimalizálásra ami nem nehéz egy konzolnál.

Pc-n már nem figyelnek erre annyira a rendelkezésre álló, lehetséges konfig miatt, pláne ha eredetileg nem pc-re írták csak portolták.


Meg aztán nagyon a függ a pc procijától is. Kétmagos, gyengébb prociknál sokan panaszkodnak micro-laggra, mikor is a másodperc töredékére leesik az fps a béka segge alá. Van ahol figyelnek erre is - optimalizálás - de nem mindig, mert sok idő és pénz tisztességesen portolni.

2013. jan. 17. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anti paladin ***** válasza:
Milyen a pc konfigod?
2013. jan. 17. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Fx6100 4ghz en jár stabilan!

Asus m5a78l-m lx

Geil dragon gamming kit 1866 mhz 2x2gb ddr3

HD6870 1gb 256 bit

WD 320 gb winyo 100/100

Chieftec ctg 500 w

2013. jan. 17. 13:29
 8/11 anti paladin ***** válasza:
Akkor csak arra tudok gondolni, hogy a Rage engine a ludas. Carmack alapvetően konzolra írta azt a motort, lehet, hogy hiába reszelte meg, nagyfelbontáson nem az igazi.
2013. jan. 17. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
PL a maxpayne 3 alatt az van?
2013. jan. 17. 17:36
 10/11 anti paladin ***** válasza:
igen.
2013. jan. 17. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!