Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garanciás, hibás készüléket...

Garanciás, hibás készüléket kötelesek "helyettesiteni" másikkal, ha 8 napon belül nem tudják javítani?

Figyelt kérdés
Duo RAM egyik fele behalt, garanciával visszavittem, átvették- múlt héten- és közölték, július 8.-a elött ne is reménykedjek hogy egyáltalán eldöntik a központban, kicserélik-e?!Addig áll a gépem és nem tudok dolgozni otthon? Ez nonsens!
2009. jún. 24. 20:50
 1/1 anonim ***** válasza:
Pedig sajna nem kötelező nekik helyettesíteni az adott időszakra. Én reklamáltam ilyen dolog miatt fogyasztóvédelemnél, és ők is ezt mondták anno. Pl ha egy notebook kerül leadásra, ahelyett sem adnak másikat.
2009. jún. 24. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!