Mitől fagy le a gépem?
Figyelt kérdés
Megfagy a gép használat közben,és ezt adja ki újraindítás után:
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: BlueScreen
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk a problémáról:
BCCode: 124
BCP1: 000000
BCP2: 857398FC
BCP3: 000000
BCP4: 000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
A probléma leírását segítő fájlok:
C:\Windows\Minidump\020211-21328-01.dmp
C:\Users\TiChY\AppData\Local\Temp\WER-154640-0.sysdata.xml
Olvassa el online adatvédelmi nyilatkozatunkat:
Ha nem érhető el az online adatvédelmi nyilatkozat, olvassa el az offline változatot:
C:\Windows\system32\hu-HU\erofflps.txt
Ja és win7 van fent.Légyszi valaki segítsen!
2011. nov. 25. 20:53
1/4 anonim válasza:
Jó kérdés, mert ez így nem sokatmondó. Rendszeresen fagy a gép, vagy csak hga valami olyat csinálsz, ami jobban terheli (Játszol)? Esetleg, ha csak valamilyen ezközt használsz, pl nyomtató. Azt kellene kideríteni, hogy hardveres-e, vagy szoftveres a hiba.
2/4 A kérdező kommentje:
Van úgy hogy netezek,egy 10 percet vagy 20-at és megfagy.Játékoknál pedig amikor indítom,vagy ha bent vagy a menübe,esetleg betölti a pályát akkor.
2011. nov. 25. 23:36
3/4 anonim válasza:
Telepist újra és szintén win 7 el és ha lehet akkor ultimatéval vagy home premiummal és a fő hogy 64 bit legyen!!
4/4 anonim válasza:
Előző vagyok vagy ha nem tudodú újrarakni magadnak akkor vidd info boltba!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!