Egérnél 1200DPI vagy a 800DPI a jobb?
Figyelt kérdés
ma 09:00
1/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A használat céljától függ, adott esetben egyiknek sincs jelentősége. FPS játékoknál szoktak jelentőséget tulajdonítani ennek, a nagyobb érzékenységtől a mutató gyorsabban mozog így kisebb mozdulatot kell megtenni vele, csak csuklómozdulatokkal körberajzolod a képernyőt. A tradicionalisták szerint az alacsonyabb DPI precízebb mozdulatokra ad lehetőséget, így az ő játékstílusuk a szőnyeg méretű egérpadban és az óriási karmozdulatokban mutatkozik meg.
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Átlagos irodai felhasználás esetén nincs jelentősége, kb. ua. Grafikai munkáknál, illetve néhány játék esetén lehet értelme, hogy mennyire finom mozdulatokkal lehet irányítani a dolgokat, mennyire lesz "érzékeny". Ez meg megszokás kérdése is.
Az 1200DPI azt jelenti, hogy a legkisebb elmozdulás amit az egér érzékel (érzékelő tengely irányba) 1/1200 inch = 0,0212 mm. A 800 DPI 0,032 mm. Ennek megfelelően tud pl. sebességet is érzékelni.
3/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A játékok jelentős részénél lehet állítani az érzékenységet egyébként. Ott van jelentősége, ahol kurzorral dolgozol és választani kell, hogy egy laza mozdulattal elmenjen a képernyő egyik végéből a másikba, vagy minél lassabban menjen, precíz mozdulatokat lehetővé téve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!