Vissza lehet küldeni szerintetek?
De visszalehet. Ha online rendelés volt, akkor mindenképp jogosult vagy rá, indoklás nélkül. Jelen esetben ha még jogosak is a leírtak, akkor nekik kell elnézést kérniük, és kármentesíteni.
Nyugdtan közölheted velük, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, de ettől függetlenül is, bármi indok nélkül élhetsz a 14 nappal.
Higiéniai termékekre (pl fej, fülhallgató stb) nem jár az elállás, jogosan.
Itt van részletesen, de amúgy igen.
Emellett hivatkozhatsz arra, hogy mit rendeltél és mit kaptál. Viszont a szállítási költség kicsit más kérdés:
Mert bár azt kötelesek megtéríteni, amit már kifizettél, mint szállítási költség, de azt, hogy te hogy juttatod vissza, tudtommal nem. El kell olvasni a cég szabályzatát ahol vetted az alaplapot.
iPon pl kerek perec kimondja, hogy:
"A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli."
Ettől függetlenül fel kell venned a céggel a kapcsolatot, kérdezz rá, hogy akkor mi újság, ha most költséged van. Én pl kicsit rá mennék arra, hogy ha ki akarják fizettetni a feladás költségét, akkor a téves termék kompenzációjaként vállalják át az egészet. Mert te neked postára kell adni, nekik meg küldeni kell egy másikat.
Ha személyesen meg tudod oldani, az lenne a legjobb és leggyorsabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!