Miért mechanikus billentyűzet?
Sziasztok, többször látom hogy ezt a túlárazott monstrumok népszerűek, de miért!?
Gépelni nem olyan jó mint egy slim, ollós esetében, és hangosabb is, még a leghalkabb változata is.
A világításában a legjobb dolog, talán az hogy ki lehet kapcsolni. :-D
Nem igazán tartós, nagyon hamar jelentkeznek a problémái, és mivel nincs belőle vezeték nélküli, 1.5 év után cserélhettem az USB kábelét is.
Oké könnyen javítható, bár tucatjával cserélni már nem olyan gazdaságos.
A kék egy katasztrófa, a barnát se ajánlom senkinek, a fekete vagy piros ami elfogadható volt, előbbit nehezebb lenyomni, utóbbinak gyengébb lehet a rugója mert hamar elkezd akadozni visszafele.
(Programozó vagyok, napi 15~20 ezer billentyű leütés az átlag.)
Ízlések és pofonok...
A slim billentyűzetekkel pont az a probléma, hogy kicsi a fizikai visszajelzés, és mint mondtam, ízlés kérdése, hogy ki mit mennyire szeret, de a nagy átlag számára a slim billentyűzet kevéssé hatékony. A nagyobb fizikai visszajelzés potenciálisan nagyobb precizitást hoz magával. Nyugodtan ráteheti az ujjait a billentyűkre anélkül, hogy azok egy minimális véletlen mozdulattól is lenyomódjanak.
A világítás akkor jó, ha sötétben használod a billentyűzetet, egyébként meg filléres pluszról beszélünk, pár LED beforrasztása igazán nem nagy összeg, ellenben felettébb trendi.
A tartósságáról meg csak annyit, hogy szerintem te összekeverted a tesztpéldányokat, ugyanis pont, hogy a tartósság az egyik fő erényük. Meg talán nem ugráló kötelezni kéne az USB kábellel.
Vezeték nélküli nem véletlenül nincs belőlük, vagy csak elvétve. A mechanikus billentyűzeteket leginkább gamerek veszik, ott pedig pár századmásodperc, netán egy tizedmásodperc egy játszma megnyerését vagy elvesztését jelentheti, a vezeték nélküli billentyűzeteknek meg van némi késésük. Ráadásul a vezetékes eszközökben nincs elem, ami lemerülhet.