Megéri venni VR-szemüveget, tényleg akkora élményt ad?
#10
1-2 hetente. Aminek a java minimál interakcós, amiben csak nézelődni lehet. VR nélkül meg kb. 10 percenként jön ki valami Steamen.
Igen, ég és föld a monitor / vr, kb mint a 2d-s és 3d-s játékok közt a különbség.
Viszont mindenképpen próbáld ki, nem mindenki bírja.
Az agy mozgást érzékel, ezért a test reagál - hányinger, émelygés ilyesmik előfordulhatnak, hiszen az agyad (mert tényleg valósághű élményt ad) át van verve. És kinek mi a tűrés küszöbe, valaki kimondottan élvezi, valaki megszokja pár óra után, valaki meg sose szokja meg.
Azt nem mondanám hogy nem terjedtek el - de drágák, és ebben az árszegmensben kevesen engedhetik meg maguknak hogy kétévente új típusra cseréljék a készüléküket.
Érdemes amúgy S-t venni már, perpill az a legjobb VR.
A 74%-osnak szerintem még steam-je sincsen, csak beböfögött valami hangzatosat, hogy 10 percenként jön ki játék.
Én napi szinten nyomon követem a steam játékkínálatát, átlagban 8-10 javarészt indie játék szokott kijönni, ami nagyon messze van az említett 10 perces baromságtól.
Gondolom akik fikázzák a VR-t azok még soha nem próbálták, és valószínűleg nem is lesz rá lehetőségük, ezért irigységből egyből le is húzzák.
Így szokott ez működni, ezen nincs semmi meglepő.
Nekem van Oculus Riftem és Oculus Questem is, az első VR élményem Samsung Gear VR-al volt.
Nekem már a kezdetektől elég jó élményt adott, de vannak játékok amiknél motion sicknessem volt/van.
Tényleg olyan mintha ott lennél abban a térben, főleg az oculus touch kontrollerrel igazi az élmény amikor az interakciók is ilyen szinten átélhetőek. Viszont az Oculus Rift/Rift S-hez kell egy erős gép is. Az oculus questhez nem kell semmi más, csak egy androidos telefon (telepítéshez az elején pár percre és appok letöltéséhez kényelmesebb azt használni, de nem kötelező)
ha van rá lehetőséged próbáld ki előbb és aztán vegyél, én lassan 2 éve vettem a riftemet, teljesen megvagyok vele elégedve, talán már 3+ éve is van, hogy a samsung VR-t kipróbáltam
sokat fejlődött a VR azóta amióta megjelent, a quest ennek elég jó példája is, vezeték nélküli és plusz gép nélküli technológia, elég jó motion detection-el
túrót se érnek a VR-vackok! nevetségesen túlárazottak, és feleolyan élményt nem biztosítanak, ami elvárható tőlük.
ahogy írták, a Nintendó is orbitálisat bukott ezzel annakidején, amikor kiadta a Virtual Boy-t, mái napig a 10 legselejtesebb játékkonzol közt szerepel
az Oculus Rift meg effélék látszólag jól fogytak, persze ha hozzászámoljuk az összeszerelési, marketing, sales stb. költségeket, akkor igencsak kilóg a lóláb...erről persze nem szeretnek hallani azok akik voltak olyan hülyék hogy VR-vacakra ruháztak be...
"Steam-en kb 1-2 hetente jönnek ki VR játékok, szóval azért az hülyeség, hogy nincsen rá tartalom."
persze, csak azt is tedd hozzá, hogy ezek jóval korábban megjelent játékok lebutított klónjai...
"A 74%-osnak szerintem még steam-je sincsen, csak beböfögött valami hangzatosat, hogy 10 percenként jön ki játék."
mi lenne ha felmennél és szétnéznél, mielőtt ostobaságokat vartyogsz?
"Én napi szinten nyomon követem a steam játékkínálatát, átlagban 8-10 javarészt indie játék szokott kijönni"
tehát napi szinten jön ki 8-10 játék...
igazat írt akkor? igen.
miről is beszélünk?
"Gondolom akik fikázzák a VR-t azok még soha nem próbálták, és valószínűleg nem is lesz rá lehetőségük, ezért irigységből egyből le is húzzák."
az hát, iLígyek vagyuk mind, fúdemennyire!
magadra ismersz a cikkben? oké.
"Így szokott ez működni, ezen nincs semmi meglepő."
mint ahogy akikre rásóztak valami túlárazott szemetet, foggal-körömmel védik ugye, mert pénzen vett fingnak drága az illata...ez is így szokott ám működni!
"ha van rá lehetőséged próbáld ki előbb és aztán vegyél, én lassan 2 éve vettem a riftemet, teljesen megvagyok vele elégedve, talán már 3+ éve is van, hogy a samsung VR-t kipróbáltam"
oké, és a teljes játékkínálat hány százaléka is kompatibilis vele?
igen, ideértve a DOS-os játékokat is, nem mindenkinek a gétéá 5 meg a Call of Vérpistike jelenti az etalont
na itt kezdődnek ám a gondok...
ja, hát a játékok olyan 5 százalékával kompatibilis...
a maradék 95 százalékkal játszik a játékosok döntő többsége
továbbra is túlhype-olt hülyeség a VR, de nembaj, úgy látszik, egyszer nem volt elég megbuknia
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!