A bolttól kérhetek pénzvisszatérítést vagy teljesen új laptopot?
Megvettem az új laptopom de a videókártyával baj volt. Ők azt mondták küldjem el az asus szervízbe mivel asus tipusu.
Ezt megtettem ahol alaplapot cseréltek, de teljesen már hibával tért vissza.
Igaz a videókártya már jó, de a billentyűzet és a touchpad néha megy, néha nem. A billentyűzet is olyan hogy akár hova írok akkor 1 perces késéssel veszi ezt észre és begépeli de olyan is van hogy nem reagál.
6x telepítettem újra a gépet hogy hát ha én volt aki elrontott valamit, de a hiba megmaradt.
Sok bolt szereti áttolni a felhasználóra az ügyintézést, pedig kötelességük felvenni a hibás gépet és eljuttatni a szervizbe. Ugyanakkor valamivel gyorsabb a dolog, ha te magad juttatod el a szervizbe.
Új gépet vagy pénz visszatérítést akkor kaphatsz, ha a szerviz kijelenti a gépről, hogy javíthatatlan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!