Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A bolttól kérhetek pénzvisszat...

Ökrös Árpád kérdése:

A bolttól kérhetek pénzvisszatérítést vagy teljesen új laptopot?

Figyelt kérdés

Megvettem az új laptopom de a videókártyával baj volt. Ők azt mondták küldjem el az asus szervízbe mivel asus tipusu.

Ezt megtettem ahol alaplapot cseréltek, de teljesen már hibával tért vissza.

Igaz a videókártya már jó, de a billentyűzet és a touchpad néha megy, néha nem. A billentyűzet is olyan hogy akár hova írok akkor 1 perces késéssel veszi ezt észre és begépeli de olyan is van hogy nem reagál.

6x telepítettem újra a gépet hogy hát ha én volt aki elrontott valamit, de a hiba megmaradt.



2017. okt. 28. 14:43
 1/2 anonim ***** válasza:
Garanciával a boltnak kell foglalkozni, nem a felhasználónak. Vidd a papírt meg a gépet a boltba, és addig ne hozd el, amíg nincs teljesen rendben. Nehogymár te mászkálj asusékhoz...
2017. okt. 28. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Sok bolt szereti áttolni a felhasználóra az ügyintézést, pedig kötelességük felvenni a hibás gépet és eljuttatni a szervizbe. Ugyanakkor valamivel gyorsabb a dolog, ha te magad juttatod el a szervizbe.

Új gépet vagy pénz visszatérítést akkor kaphatsz, ha a szerviz kijelenti a gépről, hogy javíthatatlan.

2017. okt. 30. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!