Amikor egy céget hívsz, miért van a zenés várakoztató?
Direkt arra mennek, hogy lehúzzanak a pénzzel, és kapnak érte valami plusz jutalékot?
Mármint simán azt is meglehetne csinálni, hogy kicsörög, ha nem veszik fel, akkor meg szimplán foglaltat ír, és így nem vett le 1 Ft-ot sem a számládról.
Azonban helyette megy az a roppant idegesítő zene(Ami persze csak azért idegesítő, mert tudod, hogy közben pörög a pénzed és már 20x lement ugyanaz a ciklus a zenét illetően és folyamatosan ismétlődik), 2 perc után bedobja, hogy hívd újra vagy várj tovább.





Így se könnyű utolérni őket, de ha egyből foglalt lenne, akkor nyugdíjas korodig se tudnád elérni őket.
Nem vagyok call centeres, de azért magam elé tudom képzelni, hogy mehet ez. Ül a gép előtt és záporoznak be a hívások. Most csak mondok egy számot, monjuk 5 hívás várakozik a monitorán. Ha az elsővel végzett, akkor a következő várakozót kapcsolja vonalba.
Ha nem volna várakoztatás, akkor neked el kellene találnod azt a tizedmásodpercet, amikor épp szabad a vonal. Szerintem még a lottó ötösre is komolyabb esélyed lenne.
Amúgy meg ezek a számok általában vagy díjmentesek, vagy nagyon kedvezményes tarifával működnek.





Az első nagyjából jól leírta.
Ez mind miattad van, hogy könnyebben tudj ügyintézővel beszélni.
A cég azzal nem keres semmit, hogy te a percenként 10 forintos díjat fizeted a szolgáltatónak, sőt, az ügyfélszolgálatok sokszor ingyenesen hívhatóak is, ami viszont az adott cégnek hatalmas költség.





Volt call centeresként írom:
Ilyen esetben nem EGY telefonvonal van, hanem sok. Pont ezért nem jelez foglaltat, mert valamelyik vonal szabad és azon be tudsz tárcsázni. Aztán van egy telefonközpontjuk, ami elosztja a hívásokat. Teszem azt, van 15 kezelő, de érkezik 20 hívás, akkor a 15 kezelő felveszi, a maradék 5 hívás pedig várakozik. Amikor valamelyik kezelő végzett, megkapja a következő hívást, így szépen érkezési sorrendben tudják kiszolgálni a hívásokat. Ha nem így lenne, akkor akármikor hívod őket, ha épp mind a 15 kezelő foglalt, te foglalt jelzést kapnál, aztán próbálkozhatnál napestig, hogy épp elkapj egy olyan pillanatot, mikor valaki szabad. A szerencsén múlna.
Zenét pedig azért játszik, hogy érzékeld, a hívás még él, nem szakadt meg, nem fulladt be. A csend bizonytalanságot jelentene.
Köszi a válaszokat! :D Azonban a tapasztalatom sajnos nem ezt mutatja.
Mire is gondolok?
Soha nem szoktam megvárni, hogy 1 perc fölé menjen a várakoztatás, olyankor ikább kinyomom és ha kell próbálkozok később.
Ergo mégis azt csinálom, hogy gyakrabban bepróbálkozom, ez maximum 3-4 alkalom szokott lenni, és mindig sikerül ezen alkalmakból, más-más időközökben egyszer eltalálni azt a pontot, amikor felveszik.
Miközben ha várakoztat, akkor lehet várhatok 10 percet is egy hívásra.
Ezért is fogalmazódott meg bennem a kérdés, hiszen a tapasztalatom az, hogy úgyis sikerülni fog, csak ezt meglehetne oldani várakoztatás nélkül is számomra.





És szerinted melyik embertípus a gyakoribb?
1. Akinek van egyszer fél órája és kivárja a 10-15 perc várakoztatást, hogy el tudja intézni, amit akar?
2. Olyan mint te, hogy akár egy napon át 10 percenként telefonál, remélve, hogy egyszer pont fölveszik?
Szerintem az 1.-ből van több. Nem mindenki időmilliomos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!