Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mikor kezdett igazán fellendül...

Mikor kezdett igazán fellendülni a pc játékipar?

Figyelt kérdés
Valamikor 2001környékére datálom a GTA III ideje környékén, de lehet nagyot tévedek.

2016. máj. 31. 08:40
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Tedd 10 évvel korábbra és akkor már beszélhetünk játékiparról.
2016. máj. 31. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

pc -s játék iparról azért nem ? 1991 -ben neked már mentek a több milliós flopy eladások vagy mi volt akkor ??

kérdező szerintem 99-2000 -ben kezdett alakulni .

2016. máj. 31. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat, konkrétabban az érdekel, hogy mikor vált igazán nagy üzletté, mikor kezdett el teret hódinai a gamer hobbi
2016. máj. 31. 09:09
 4/12 Lajos54 ***** válasza:
100%

Eléggé régről indult, már a 80-as évek közepe-vége felé lehetett sok helyen kapni játékprogramokat (akkor még főleg magnó kazettán) Commodore gépekre, majd később Atari és társaira. Már akkor eléggé kezdtek elterjedni a különféle botkormányok, Game padek, kormányok és hasonlók. Sőt akkoriban kezdtek megjelenni kifejezetten járékra fejlesztett gépek.

Aztán jött valódi PC-k kora, az egyre nagyobb tudású gépekkel.

Csak a mai "gamer nemzedék" akkor még nem volt több egy kéjes gondolatnál, ha egyáltalán annyi is volt :)

2016. máj. 31. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Ez így egy értelmetlen kérdés. Mikortól datáljuk? Mihez mérjük? Ennek nincs egy konkrét mértékegysége.
2016. máj. 31. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
#2: A floppys eladásokon nem kéne gúnyolódni, már akkor is nagy pénzek forogtak az iparban- főleg, mivel kis csapatok készítették a játékokat, és nem kellett milliókat marketingre költeni. Mikor a Doom megjelent, az idsoft mindegyik tagja vett egy Ferrarit. Richard Garriott (Lord British), az Ultima játékok atyja saját kastélyt (aztán még két másikat) építtetett a floppys játékai bevételéből.
2016. máj. 31. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Például a lucasarts, idsoftware, virgingames, activision egy kicsit korábban elkezdte tömni a piacot. És azért az olyan nagy nevek, mint a doom, quake, monkey island, warcraft stb már bőven kivájták a piacot és 90-es évek második felére már megjelenhetett a homm, diablo stb, ez utóbbi már 2,5 millió példány eladásával jeleskedhetett.


Egyébként nem floppy, ilyenkor már mindenki cdt használt. Nem igazán tudunk konkrét évet megnevezni, hogy mikor robbant fel a piac, mert inkább egy folyamatos növekvéshez tudnám hasonlítani.

2016. máj. 31. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
hogyha a commodore-tól kezdődően egész mostanáig grafikonra vetitenénk a globális eladásokat, akkor melyik évben lenne a legmeredekebb emelkedés?Tudom hogy senkinek nincs pontos statisztikája, de úgy mégis körülbelül mikor törént a robbanás?
2016. máj. 31. 10:25
 9/12 anonim ***** válasza:
körülbelül jól tippeled a 2000környékét, de csak mifelénk kelet európában. Nyugaton már sokkal hamarabb nagyobb piaca volt az iparnak.
2016. máj. 31. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
mifelénk 2000ben már azis istenkiránycsászár volt aki pentium II-es gépet birtokolt, miközben már jócskán elavult konstrukció volt a fejlettebb országokban
2016. máj. 31. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!