Aki ért hozzá: Hogyan lehet a Sonyt bepanaszolni pl. a fogyasztóvédelemnél azért, mert úgy hirdetik a telefonjaikat (xperia z sorozat), hogy vízállóak, miközben egyáltalán nem azok? Miért nem tette meg ezt még senki? Volt, aki próbálkozott már?
bár majdnem mindegyik tönkrement garanciaidő letelte után
Most erre mit lehet mondani...
Ha elolvasod a Sony jogi kiadványait a vízálló telefonokra vonatkozóan, akkor ott világosan tárgyalák a dolgot, rendesen összevan rakva, lehetetlen belekötni, tehát ettől kezdve kár ezen problémázni, hogy pereljük-e a Sony-t vagy sem.
Én, mint Sony dolgozó, teszteltem a teljes Z sorozatot. Az első generációs Sony Xperia Z még simán küzdött a beázással, Z3-tól felfelé már nincs gond vele, ha betartod az előírásokat. Jelenleg Z5-ös készüléket használok, mikor megkaptam, akkor este betettem az akváriumba és reggel onnan ébresztett, kb. 9 órát töltött a 55 cm mély akváriumban a halak között és nem ázott be. Z4-es készüléket 3 méteres mélységbe vittem le és nem volt gond vele.
Bár én Japánból kapom a készülékeket, de gondolom Európában és Magyarországon is azt hozzák forgalomba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!