Nehéz a munkája egy játékfejlesztő programozónak?
Na de ekkorát!?
Egyébként mindenféle informatikus szak(ma) alapja a matematika. A programozók is fincsi diszkrét matekon, analízisen, és az ennél is cifrább társain nevelkedtek. Innen nézve, a munka sem lehet egyszerű.
*munkája
És 100.000.000.000 bocsánat!!!
"A kérdező kommentje:
*munkája
És 100.000.000.000 bocsánat!!!"
Na, ez így már lyó ;)
szerintem a legjobb ha kipróbálod magad.
Kezdj el tanulni programozást, legjobban ezzel a könyvvel jársz:
nagyon régi, és nagyon az alapok vannak benne, de ez alapján már el fogod tudni dönteni, hogy érdekel-e a programozás. Ha ezen túljutsz, akkor léphetsz feljebb és jobban lesz rálátásod kb. miről szól a téma. Ha ezt az akadályt nem sikerül megugrani, akkor sztem. nem nagyon kellene erőltetni... (persze ez függ attól is hogy hány éves vagy)
hát akkor hajrá ;)
Ez a könyv nagyon jó arra, hogy elindulj, és belevesd magad ebbe a világba.
A programozás folyamatos probléma megoldásról szól, és arról hogy megkerülj bizonyos korlátozásokat, lefordítsd a gép nyelvére azt amit szeretnél.
A játékprogram készítés azért nem arról szól, hogy sokat lehet játszani. Sok matek kell hozzá, és nagyon sok elvont számítás, függvények, mesterséges intelligencia...
Még a játéktesztelés sem arról szól, hogy valaki játszik szabadon egész nap. Van kismillió teszt eset, amit előre megadott forgatókönyvek alapján végig kell nézni. Pl.: bemész az ajtón, majd balra fordulsz. Bemész az ajtón majd jobbra fordulsz, stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!