Ebben a helyzetben mit lehet tenni? Már nagyon elkeseredett vagyok. Ezek engem a szervizben hülyének néznek.
Júniusban vettem egy viszonylag drágább okostelefont. Eddig viszont nem volt vele probléma. Az a hiba jelentkezett, hogy telefonálásnál alig hallom a másik felet, úgy kell kikövetkeztetnem hogy mégis mit mondhat. Teljesen csendes helyen pl szobában még nem olyan feltűnő jelenség, viszont az azért abszurd hogy egy alig forgalmas utcán már egyszerűen nem tudok telefonálni (ezelőtt tudtam).
A szervizben volt 1,5 hetet, alkatrész cserével visszaküldték. Ezekután működött 3!! napot majd visszaállt az előző állapot. Megint visszavittem a szolgáltatóhoz hogy küldjék szervizbe újra mert ez így nem állapot.1,5 hetet megint ott volt, azzal a határozattal küldték vissza, hogy nem észlelték a hibát szakszerű körülmények közötti kipróbálásnál. Majd működött megint 2!! napot és utána megint visszatért a probléma. Amint tudom elviszem megint javíttatni, de már nem tudom hogy kellene ahhoz fellépnem hogy méltóztassanak már valami tartós javítást eszközölni.Azt hiszik hogy jó kedvemből küldözgetem mindig vissza, pedig nem akarom feltétlen a készülék cseréjét, csupán hogy megfelelően működjön.
Valami tanácsnak nagyon örülnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!