Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Garis cucc szervizben, de...

Garis cucc szervizben, de meddig lesz még ott?

Figyelt kérdés

Asrock 970Pro-m van, de elromlott.

Május 13-án vitte el az egyik futár (24 órás kézbesítési idővel), háztól-házig garival.

Május 19-én kaptam egy levelet, hogy az alaplapot a gyártóhoz szállították javításra.

Érdeklődtem, hogy végülis mikorra kapom meg az új/javított lapot, mivel érettségire kellene tanulnom, és alaplap nélkül nem használható a gép sem. Erre válaszoltak, hogy ők igyekeznek, de a gyártó végzi a javítást, ők abba nem tudnak beleszólni.


Kérdésem az lenne, mit tudnék tenni? Az Asrockot nem érem el, az üzlet "nem tud semmit". Mennyi idő után reklamálhatok, vagy van bármi jogszabály, hogy "márpedig én most kérek egy alaplapot", vagy valami?

Esetleg van valakinek egy asrockos e-mail címe?

Egyáltalán hol a fenébe van az Asrock szervize?



2014. jún. 3. 22:09
 1/2 anonim ***** válasza:

Egy gumi-jogszabály van erre, amolyan nesze semmi, fogd meg jól.

"Van-e határidő a dolog kijavítására vagy kicserélésére?


A Ptk. szerint a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Ptk. mellett a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Azt, hogy mi minősül a Ptk. szerint megfelelő határidőn belül elvégzett kijavításnak, a jogalkotó nem határozza meg. Az adott ügy körülményeinek ismeretére van szükség tehát annak megítéléséhez, hogy az eladó a javítást megfelelő határidőn belül végezte-e el. A kijavítás lehetséges idejét ugyanis nagyban befolyásolhatják olyan körülmények, amelyekre az eladónak nincs ráhatása. Ezek a körülmények adódhatnak a termék adottságaiból vagy a hiba jellegéből kifolyólag, de előfordulhat az is például, hogy a termék kijavításához olyan alkatrész beszerzésére van szükség, amelyet a gyártó csak késedelemmel tud leszállítani"


[link]

2014. jún. 3. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi. Ezt olvastam valahol, de nem találtam.
2014. jún. 4. 09:14

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!