Extreme Digitálnál van 3 napos cseregarancia?
Ha 3 munkanapon belül visszaviszed, és ott megállapítják, hogy hibás, akkor nem vagy köteles elfogadni a javítást, kérheted a cserét (ami amúgy egyenrangú lehetőség lenne a bolt részére). Ha te nem fogadod el a javítást, a cég pedig nem akar cserélni, akkor visszaállítjátok a szerződés előtti állapotot = neked a pénz (az eredeti összeg!), nekik a cucc visszajár. Az, hogy felbontottad, nem számít, de legyenek ott a kiegészítői és egy nem széttépett doboz. :)
Ha neten rendelted, akkor a távollévők között létrejött szerződés értelmében 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ezt a határidőn belül közölnöd kell (email, levél, valami igazolható módon, de érdemes telefonon is megbeszélni), majd saját költségedre visszajuttatni a terméket (nem kötelező a 14 napon belül, de amint lehetséges, értelem szerűen nem fél év múlva...), és ők a bejelentéstől számított 14 napon belül (ha már visszaért a termék) kötelesek visszautalni az árát. Akkor is, ha boltban vetted át, mert a szerződés maga távollévők között jött létre – csak a teljesítése történt a boltban.
#4:
Úgy látom, te képben vagy.
Ha neten rendeli meg, de a boltban veszi át és ott fizeti is ki; akkor is távollévők között létrejött szerződésnek számít?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!