A Tesco-ban vásároltam egy Lenovo G560L laptopot, és elromlott az akksija. Ki fogják cserélni?
A garancia még november végéig érvényes rá. Tegnap még semmi baja nem volt. Ma reggel pedig, mikor bekapcsoltam, egy piros X villogott a kis elem jel mellett az asztalon, és valami olyasmit írt ki,hogy javasolt a telep cseréje. Eddig semmi baj nem volt vele, este is használtam, nem értem reggelre mi történt.
Miket kell magammal vinnem a Tesco-ba a garancia érvényesítéséhez? Vagy kicserélik egyáltalán? És mennyi időbe telik egy ilyen dolog? Bocsánat a sok kérdésért, de nagyon aggódom a laptop miatt, és nem is vagyok járatos ezekben. Még sosem jártam így. Előre is köszönök minden segítséget!
a garancialevélen, külön szerepel, hogy mennyi garanciát vállalnak az akkura. (olcsóbb kategóriájú /<200 ezer Ft./ laptoppoknál ez általában 6 hónap.
De, nézz utána! részletesen, pontosan le van írva.
Ha vonatkozik még rá a garancia, ki fogják cserélni.
kell hozzá:
1. a TESCO által kitöltött, lebélyegzett garancia levél
2. Vásárlást igazoló blokk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!