Mit tudok tenni? Szervízben van a notebookom.
Figyelt kérdés
Január végén kaptam egy notebookot.összeomlott a rendszer és már a szervizben van.Az áruházban azt mondták ahol vásároltuk, hogy 3-4 hét amire javítva visszakapom! Már lassan letelik a határidő és még semmi hír nincs a notebookomról! Mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem foglalkozik ilyennel? Mert azt is hallottam, hogy erre nincs törvény, hogy menyi időn belül kell visszaadniuk! Törekednie kell a 15 napra de ennyi? Ti tudok erről valamit?2012. márc. 25. 19:54
1/4 anonim válasza:
A fogyasztóvédelmi előírás mindjárt 10 éve 15 napos javítási időben határozta meg.Ha te elfogadtad a 3-4 hetet így jártál.Ha 15 napon belül nem tudják javítani kötelesek cserekészüléket vagy árucserét eszközölni.(lásd mobiloknál működik)
2/4 A kérdező kommentje:
ÓÓó!akkor sajna nem is tudok mit tenni!!Ez elég szomorú!és ha 1 évig nem kapom meg akkor az is szabályos!Elég szomorú, hogy erre még nincs törvény...
2012. márc. 25. 20:13
3/4 anonim válasza:
3-4 hetet fogadtál el. Ha azt túllépik, és nincs hír, akkor léphetsz.
4/4 anonim válasza:
A jogszabály 15 napos határidőre való törekvést ír elő. Fontos hogy törekvés, tehát ha ezt túllépi nem kötelező cserélni vagy elállni a szerződéstől mint ahogy az első írta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!