Word vagy Excel? Melyik jobb a következőkhöz:
Figyelt kérdés
Szeretném a könyveinket 'leltározni' (mert elég sok van) hogy könnyebben követni tudjuk, mi van már meg, mi hiányzik.
Nem tudom melyik programban lenne érdemesebb, célszerűbb megcsinálnom. 5 oszlopot szeretnék (szerző, cím, kiadó, kiadási év, megjegyzés) és kb. 2000 sorra lesz szükség.
Excel-ben nem annyira vagyok járatos, Word-ben inkább.
2011. ápr. 8. 17:28
1/4 anonim válasza:
3/4 anonim válasza:
excel jobb sztem a kettő közül amit irtál. nem olyan nehéz csak gyakorolgatni kell.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2011. ápr. 9. 17:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!