Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Ügyfélkapu+ Miért nem sikerül?

Ügyfélkapu+ Miért nem sikerül?

Figyelt kérdés
Letöltöttem először a Google Authenticatort. Hiába adtam meg ügyfélkapuba való bejelentkezés után, ügyfélkapu+ igénylésekor időhatáron belül a kódot, nem engedett tovább. Töröltem több próbálkozás után ezt az alkalmazást a telefonról, letöltöttem a Microsoftosat. Itt is ugyanaz a helyzet. Beírom időkorláton belül a kódot, és visszautasít, hogy nem jó a kód, nem is enged tovább. Mit lehet csinálni, mit ronthatok el?

jan. 14. 04:59
1 2 3 4
 31/40 anonim ***** válasza:

Hogy érted, hogy nem lett kész időre? Még októberben beállítottam a kétfaktoros hitelesítést, akkor már élesben ment a funkció. Most így visszakeresve kb. 2024. szeptember 1-től lehetett elkezdeni a regisztrációkat, ez 4 hónapja volt. Az előtte lévő fél évben már be volt harangozva, így nagyjából 1 éve lehetett erre készülni eszközben, tudásban, értelmezésben és az ezekhez való rutin megszerzésében. Senkinek nem kellett volna január 14-15-ig várni és az utolsó napokra hagyni.

Reklámkampányokat indítottak, és azok akiknek a munkavégzését szorosan érinti az átállás (pl. könyvelő), még önszervező módon is kiadtak videós oktatóanyagokat, amik a neten publikusan fent vannak most is.

jan. 15. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/40 anonim ***** válasza:

30.

Nincs mit csodálkozni ebben a kupiban. Gondolom évek óta tervezik-fejlesztik, polírozzák, simogatják, bizonygatják, hogy milyen biztonságos az ugrókód, aztán az eredeti terveket szembeköpve utolsó héten kitalálják, hogy akkor email-es azonosítás is kell. Persze az is lehet, hogy a könyvelők kisírták, hogy - teljesen szabálytalanul - ők léphessenek be egy csomó ügyfelük helyett.

jan. 15. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/40 anonim ***** válasza:
30%

A kódgenerátorral az a baj, hogy vagy egyetlen eszközhöz van kötve (ami elromolhat, tehát komoly kockázat), vagy pedig valamilyen szolgáltatóhoz, felhőhöz, stb, ami viszont biztonsági kockázat.

Az e-mailes jobban használható.

jan. 15. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/40 anonim ***** válasza:
#33: ez nem igaz. A kód a fiókhoz van kötve, nem eszközhöz. Akármennyi eszközre és hitelesítőbe felveheted a kódot, csak be kell olvasni a QR-kódot vagy megadni a tokent.
jan. 15. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/40 anonim ***** válasza:
Azt mondod, hogy ugyanazzal a kóddal több kódgenerátort is beállíthatsz EGYSZERRE?
jan. 15. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/40 anonim ***** válasza:
100%

#31 Úgy értem, hogy az utolsó nap lett bevezetve az emailes megerősítés. Úgy értem, hogy a gyengén látó funkció nem létezik. Úgy értem hogy kellett volna lennie több másodlagos bejelentkezési módnak mint minden más komoly oldalon külföldön. Úgy értem, hogy az oldal furcsa hibákat produkált már hónapokkal ezelőtt is és nem bírt megnövekedett forgalmat. Úgy értem, hogy annyira készültek, hogy még egy magyarítás sem fért bele az ajánlott szoftverekhez és a mai napig derül ki, hogy alapvető dolgokat nem is tudnak/értenek az emberek ezzel kapcsolatban.


Mindketten tudjuk, hogy akiknek a fő problémája van ezzel pont azoknak nem nyújtottak segítséget. Ja és amúgy a határidőt csak kitalálták: [link]

jan. 15. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/40 anonim ***** válasza:
100%
#35: Igen. A TOTP kód lényege, hogy van egy titkos kulcs (token), aminek az értékét egy matematikai képletben használják (egyik faktora a pontos idő, ezért kell időszinkronizálni az eszközöket), és annak az eredménye a 6 db szám. Mindaddig amíg az eszközök órája szinkronban van, és ugyanazt a titkos kulcsot használják, bárhova illeszted be ezt a kulcsot, a hitelesítők ugyanazt a 6 számot állítják elő egy időben. Mivel a kulcs bármilyen hitelesítőbe felvehető ami támogatja ezt a szabványt, így egy időben több különböző eszközön futó hitelesítő is működni fog.
jan. 15. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/40 anonim válasza:
Én most akarnám megcsinálni és a sima ügyfélkapoba se tudok belépni. Vagy ha beenged nem tudok ügyfélkapu pluszt igényelni...mi a szar van?
jan. 15. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/40 anonim ***** válasza:
38 Nagyon sokan most akarják túl terhelt a szerver.
jan. 15. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/40 anonim ***** válasza:
100%
Ne az 'utolsó' napra hagyd, ilyenkor ez történik. Valójában ez nem az utolsó nap a regisztrációra, mert azt fenntartják ezentúl is. Csak addig nem tudsz belépni az oldalakra, míg nem csinálod meg a kétfaktoros hitelesítést. Magának az átregisztrálásnak nincs lejárati ideje, azt holnap is meg tudod csinálni vagy a hétvégén, vagy egy hét múlva (stb.).
jan. 15. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!