A dell laptopom mindig azt írja ki hogy a windows valószínűleg nem tudott megfelelően elindulni. Nagyon unom már. Valami tipp esetleg?
Figyelt kérdés
2024. febr. 2. 14:11
1/2 Dongaben 



válasza:





Csak írd be a böngésződbe: "Windows (7-8-10-11, vagy amit használsz.) javítás". Számtalan leírást, videót találsz ehhez. Vagy telepítsd újra.
2/2 fukapapa27 



válasza:





Hát ha unod akkor szerintem formázd a HDD-t és rakd újra!
Vagy próbáld meg ezeket:
Nyomd meg a Windows + S gombot.
Írd be ezt "cmd".
Kattints a jobb gombbal a Parancssorra.
Válaszd a Futtatás rendszergazdaként lehetőséget.
Írd be "DISM /Online /Cleanup-Image /StartComponentCleanup" parancsot, és nyomd meg az Enter billentyűt.
Vagy ezt írd be "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" parancsot, és nyomd meg az Enter billentyűt.
Vagy ezt írd be "sfc /scannow" parancsot, és nyomd meg az Enter billentyűt.
Persze a macska köröm nélkül, ha ezek sem segítenek akkor marad az újra telepítés!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!