Megteheti ezt a Microsoft?
A Windows 10-11 rendszert, véletlenszerűen direkt rontja el frissítésekkel, hogy vigyék szervízbe a gépet az emberek.
Már elég abszurd, és régi, hogy az ismétlődő hibák megjelennek. Nem volna nehéz a frissítésbe beleírni a dolgokat, mivel itt nem driver probléma van, hanem felhasználó fiók fájlok eltűntek újra...
Nem direkt rontja el. A PC nem konzol, hogy mindenki ugyanaz a konfigurációt veszi meg és arra az 1 db rendszerre fejlesztik a rendszert és programokat.
Lehetetlen úgy rendszert fejleszteni és hibát tesztelni, hogy több millió variációjú konfig létezik. Egyes hibák egyes konfigokat érinthetnek, másokat lehet soha.
A konteót az sem erősíti, hogy ezek a hibák nem szervizigényesek, max. egy korábbi mentésre kell visszaállni, vagy késleltetni a frissítést így eleve nem is települ.
A probléma csak az, hogy egy rendszer és fájlok szintű problémát, már 6 éve ismétlik, pedig állítólag, javították. A felhasználói fiók, ideiglenessé válik, mégis, mi köze van ennek a konfig-hoz, a hardver-hez? Semmi. A Microsoft a saját eszközeivel dolgozik a frissítéseken, ami mindenhez hozzáfér. Nem hiszem el, hogy a Microsoft képtelen egy szimpla, rendszerleíró beli módosítást/fájl szintű módosítást automatizálni helyesen.
Igen, sokan vannak akiknek nem kellett szervízbe vinniük a gépüket, nem kellett ezzel problémázni. Viszont, ez nem számít, ugyanis, nagyon furcsa ahogyan a problémák megjelennek a frissítések után, valakinél előjön, valakinél nem.
Az én gépeim is (asztali, laptop) még sose voltak szervizbe.
Valami gyenge hardver felszereltségű géped lehet. De az a legnagyobb gond, hogy nem értesz hozzá ha egy frissítési hiba miatt szervizbe viszed. Nem tudod megoldani a problémát.
Nálam nem szoktak gondok lenni a frissítésekkel. Ha mégis lenne akkor megoldom magam.
Nincs mindenkinek gondja a frissítésekkel.
"nálam egyébként szépen letölti és telepiti, újrainditás után semmi gond nincs vele. DE: 1. legális Windows 10, 2. valódi fizetős védelem 3. jó, de használt üzleti gép, 4. minden böngészőben reklámblokkoló."
https://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__..
5-ös, valami gyenge hardver felszereltségű gépem lehet? :D
Nem erről van szó, köze sincs hozzá, + nem fontos, hogy értek e hozzá vagy sem, ismétlődő frissítési problémáról beszélünk, ami nem hardverhez kötött. Mit is jelent ez, hogy elmagyarázzam neked. Azt jelenti röviden, hogy a megoldásnak köze sincs a driverekhez, szimplán valamiért, a frissítések ilyen problémákat okoznak, pedig minden gyári, minden eredeti.
Ha lehet többé nem szeretnék olyat meghallani, hogy "Nem értesz hozzá". Mivel, a kérdés nem erről szól, hogy értek e hozzá vagy sem.
Nem, a kérdés nem ezért jött létre. Én azokat pontoztam le, akik azt írták, hogy köze van a hardverhez a dolognak, miután én azt írtam, hogy a felhasználó fájlai eltűnnek.
"A legtöbb" Ugye, nem azt akarod mondani, hogy "Járulékos veszteség?".
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!