Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni ez esetben?

Árokpart kérdése:

Mit tudok tenni ez esetben?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy terméket egy cégtől a DPD futár küldte ki a terméket rendesen ki is fizettem utánvéttel és annak ellenére, mikor a cég honlapjára a jelszavammal beléptem, mert újabb terméket szerettem volna rendelni, akkor látom, hogy a honlapjuk jelzi, hogy kifizetetlen tartozásom van. Pedig a profilomon világosan le van írva, hogy teljesítés lezárva. Ugye utánvét esetén eleve csak úgy adják oda a terméket ha az emebr a futárnak kifizeti. A cég sem jelzett hivatalos levélben, hogy gond lenne ezért nem értem ,hogy ez mit jelent. Tudna valaki segíteni? Lehet, hogy a honlapkezelőjük még nem dolgozta fel az adataimat?
2023. aug. 6. 22:25
 1/3 anonim válasza:
Egyszerű rendszerhiba. Nem kell aggódnod.
2023. aug. 6. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Az is lehet, hogy a futárok egy bizonyos megrendelt kiszállítás után számolnak el az üzletek felé?
2023. aug. 6. 22:31
 3/3 A kérdező kommentje:
1-es Egészen biztos? Köszönöm szépen!
2023. aug. 6. 22:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!