Ebay rendőrséget hol lehet megtalálni? Mi a teendő, ha nem érkezik meg egy termék, amit előre kifizettünk, mit tegyünk, ha nem foglalkoznak a problémával?
Honnan és mikor rendeltél? Belekalkuláltad hogy karácsonyi csúcs volt októbertől kezdve, és ha a magyar posta szállítja akkor az 2-3 hetet is várósorban lehet az országba érkezéskor? Tisztában vagy vele hogy a 2-4 hetes világidőn felül Kínából a 45-60 nap is normális konténerhajós szállítás esetén?
Lehet nincs semmi gond, csak bejött a karácsonyi csúcs és messziről jön a csomag. Ilyenkor 2-3 hónapba is telhet.
E-Bay visszaadja ha nem érkezett meg (és nem gyanúsan sok nem jön meg neked).
Buyer protection program, keress rá.
Ebay-n is van vevővédelem, PayPal-en is, ha azon keresztül fizettél.
Eladónak kell írni, ha nem tudjátok rendezni, akkor lehet az ebay felé ezt jelezni.
"Ebay rendőrséget hol lehet megtalálni?"
Az Ebay egy vállalat, nem hatóság.
"Mi a teendő, ha nem érkezik meg egy termék, amit előre kifizettünk, mit tegyünk, ha nem foglalkoznak a problémával?"
El kell olvasni az Ebay ezzel foglalkozó támogatási oldalát:
Zanzásítva:
1. Ellenőrizd le, hogy biztos jó címet adtál-e meg.
Ha még nem adta fel a terméket, akkor az eladó tudja korrigálni a címet, ha már feladta, akkor viszont így jártál.
2. Ellenőrizd a becsült kiszállítási időt. Ha még nem telt le, akkor várj türelmesen. Ha letelt, számolj azzal, hogy az ünnepekkor a szállítási idők meghosszabbodnak, szóval légy türelmes, számolj rá még pár napot.
3. Ha a becsült szállítási idő sok nappal (mondjuk akár egy héttel) is meghaladta, akkor értesítsd (Purchase History -> a megadott terméknél More actions -> I didn't receive it -> kiválasztod, hogy "I want a refund" [Visszatérítést akarok] vagy hogy "I want the item" [a terméket akarom]) az eladót - erre egy hónapod van a szállítási idő letelte után. Az eladónak meg 3 munkanapon belül válaszolnia kellene.
4. Ha nem jutnál ezzel dűlőre, további segítséget kérhetsz az eBaytől:
"Nemsokra érdemesek amiket írtok.
Ez max a kezdőknek, kezdeti problémára jó."
Pedig ez ennek a menete.
"Ezeket mind lehet tudni."
Nem, ugyanis ha tudnád, nem itt tartanál.
"Már 1 éve hiányzik a termék, az eladó felvette a kapcsolatot, értetlen volt."
Nem 1 év után kell jelezni a problémát, hanem a csomag várható kiérkezése után max 30 nappal, amire az eladónak maximum 3 munkanapon belül reagálnia kell.
Ha nem tudja megoldani a problémát, akkor - mint azt a #6-os hozzászólásom 4. pontjában írtam - jelezni kell az eBay felé (Purchase History -> a a megadott terméknél See request details [mivel nem érkezett meg a termék] -> Ask eBay to step in ) és általában 48 órán belül (bár néha egy kicsit több) válaszolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!